استودیو گانفایر گیمز با پخش تریلری تازه اعلام کرد بسته الحاقی The Dark Horizon که آخرین دی‌ال‌سی پولی بازی Remnant 2 به حساب می‌آید، در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴) روی تمام پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. داستان این بسته الحاقی بازیکن‌ها را به ماجراجویی‌ها و کاوش‌های عجیب‌و‌غریبی در دنیای N’Erud خواهد برد.

همانطورکه بازیکن‌ها در مناطق جدید برای کسب منابع و غنایم به کاوش می‌پردازند، با دشمنان جدید رباتیک مواجه خواهند شد که توسط موجودی مرموز و بیگانه کنترل می‌شوند. به گفته گانفایر گیمز بسته الحاقی آینده در کنار اضافه کردن دانجن‌ها و باس‌فایت‌های جدید شامل سیستم گلایدر تازه برای حرکت سریع‌تر در جهان بازی خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد از این سیستم تازه می‌توان در نبرد با باس‌فایت اصلی بسته الحاقی استفاده کرد، اما هنوز کارکرد دقیق آن مشخص نیست.

خریداران بسته الحاقی The Dark Horizon می‌توانند به یک آرکی‌تایپ (کلاس) جدید به‌نام The Warden دسترسی پیدا کنند. مبارز این کلاس می‌تواند با استفاده از یک پهپاد با دشمنان مبارزه کند و به احیای سلامت هم‌تیمی‌هایش بپردازد. همچنین این پهپاد می‌تواند لایه‌ای محافظتی برای بازیکن‌ها تشکیل دهد. علاوه‌براین موارد محتوای جدید دیگری ازجمله حلقه‌ها، آملوت‌ها، سلاح‌ها و حالت‌ها را می‌توان در کنار شخصیت‌های جدید برای تعامل در بسته الحاقی آینده پیدا کرد.

source