یوبیسافت اعلام کرده است که قصد دارد حالت آفلاین را برای بازی‌های The Crew 2 و The Crew Motorfest راه‌اندازی کند. به عنوان بخشی از رویداد Crew Motorfest در روز سه‌شنبه، استودیوی Ivory Tower شکایات مصرف‌کنندگان را در مورد مدیریت The Crew پذیرفت. استفان بلی، کارگردان خلاق مجموعه در این رابطه اظهار داشت:

«آگاه هستیم که برخی از شما در مورد دسترسی به بازی‌های The Crew ابراز نگرانی کرده‌اید. امروز می‌خواهیم تعهد خود را نسبت به آینده The Crew 2 و The Crew Motorfest نشان دهیم. ما هم‌اکنون در حال بررسی راه‌حل‌های مختلف هستیم و می‌توانیم حالت آفلاین را برای اطمینان از دسترسی طولانی مدت به هر دو بازی تایید کنیم.»

یوبیسافت در بیانیه‌ای که سال گذشته منتشر کرد، تصمیم خود را برای خاموش کردن سرورهای The Crew توضیح داد. در بیانیه مذکور می‌خوانیم: «پس از یک دهه پشتیبانی، ما The Crew 1 را در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) از رده خارج خواهیم کرد. این ممکن است برای گیمرهایی که هنوز از بازی لذت می‌برند ناامیدکننده باشد؛ اما به دلیل زیرساخت سرورهای آینده و محدودیت‌های صدور مجوز، مجبور به انجام آن شده‌ایم.

هدف ما این است که بهترین تجربه رانندگی را برای بازیکنان فراهم کنیم و بدین منظور، به ارائه محتوا و پشتیبانی از The Crew 2 و The Crew Motorfest ادامه خواهیم داد. ما از تمام کسانی که The Crew 1 را بازی کردند و در ساخت این جامعه بزرگ همکاری داشتند، سپاسگزاریم.»

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

منبع: VGC

source