شرکت مایکروسافت به‌ تازگی بروزرسانی بزرگی برای ابزار PowerToys منتشر کرد که شامل قابلیت جدیدی به نام Workspaces می‌شود. مجموعه‌ی ماژول‌ های این برنامه قبلاً بسیار چشمگیر بود، اما مایکروسافت همچنان در حال توسعه‌ی آن است. علاوه بر دو ابزار جدیدی که پیش‌ تر گزارش داده بودیم، PowerToys اکنون در حال پیاده‌ سازی برنامه‌ی محبوب دیگری به نام ZoomIt است.

برای کسانی که با ZoomIt آشنا نیستند، باید گفت که این برنامه بخشی از مجموعه‌ی Sysinternals است که مایکروسافت در سال 2006 آن را خریداری کرد. این مجموعه شامل ابزارهای مختلفی برای سیستم فایل، شبکه، نظارت بر فرایند ها، امنیت و موارد دیگر است. این مجموعه‌ای بسیار غنی از ابزارهاست که می‌تواند به شما در افزایش بهره‌ وری، رفع مشکلات و موارد دیگر کمک کند.

 

ابزار قدرتمند ZoomIt به مجموعه PowerToys اضافه می‌شود

 

ZoomIt یک برنامه‌ی کاربردی، سبک و مفید برای افرادی است که اغلب ارائه‌ ها و دمو ها را روی کامپیوتر خود انجام می‌دهند. شما می‌توانید از ZoomIt برای بزرگ نمایی قسمتی از صفحه، یادداشت‌ نویسی روی صفحه، رسم، وارد کردن متن، ضبط دموها، نمایش تایمرها و موارد دیگر استفاده کنید. زیبایی ZoomIt در این است که رایگان، ساده و سبک است و همچنین روی تمام نسخه‌ های ویندوز، از جمله سیستم‌ هایی با ورودی لمسی و قلم، کار می‌کند.

Clint Rutkas از تیم PowerToys تأیید کرده است که ZoomIt بزودی به PowerToys اضافه خواهد شد:

علاوه بر ZoomIt، PowerToys در حال دریافت ابزار دیگری به نام “New+” است که امکان ایجاد فایل‌ ها و پوشه‌ ها با استفاده از قالب‌ های سفارشی را فراهم می‌کند. File Actions ماژول دیگری است که برای افزودن گزینه‌های جدید به منوی زمینه برای ویژگی‌ های انتخابی، مانند تولید چک‌ سام‌ ها، کپی یا انتقال فایل‌ ها، ایجاد پوشه جدید با موارد برجسته، کپی تصاویر به کلیپ‌ بورد و موارد دیگر در نظر گرفته شده است.

در حالی که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه ZoomIt، New+ و File Actions مشخص نشده است، می‌توانید انتظار داشته باشید که آنها بزودی در بروزرسانی‌ های آینده در دسترس باشند. در همین حال، مایکروسافت بروزرسانی کوچکی برای رفع چندین مشکل در Workspaces برای PowerToys منتشر کرده است.

source