شهر زیبای اصفهان با جاذبه‌های گردشگری پر تعداد خود، یکی از توریست‌پذیرترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. هر ساله افراد بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از جاهای دیدنی این شهر مانند میدان نقش جهان، عمارت عالی قاپو، کاخ چهلستون، باغ هشت بهشت، پل خواجو و ۳۳ پل، محله‌تاریخی جلفا، کوه صفه و غیره به اصفهان سفر می‌کنند. رزرو هتل در اصفهان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران است. در زمان انتخاب هتل محل اقامت، گردشگران معمولا به نکاتی مانند خدمات و امکانات هتل، فاصله تا جاذبه‌های گردشگری اصفهان و قیمت هتل دقت می‌کنند. در کنار این موارد برخی از گردشگران به سال ساخت هتل نیز اهمیت می‌دهند و ترجیح می‌دهند در هتلی تازه‌ساز اقامت داشته‌باشند. در این مطلب، قصد داریم با معرفی تعدادی از هتل های تازه تاسیس اصفهان، شما را در انتخاب بهترین هتل تازه تاسیس اصفهان از طریق وبسایت اقامت ۲۴ یاری دهیم.

هتل های تازه تاسیس اصفهان با دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری

لیست هتل های تازه تاسیس اصفهان

هتل‌هایی که طی سال‌های اخیر افتتاح شده‌اند، قاعدتا از استحکام بنا و ایمنی بالاتری برخوردار هستند؛ به همین دلیل با اقامت در یک هتل تازه تاسیس اصفهان، در طول مدت سفر خود آرامش خاطر بیشتری از جانب ایمنی ساختمان خواهید داشت. از طرفی معمولا این هتل‌ها طراحی مدرن‌تری دارند و خدمات بروزتری نیز ارائه می‌دهند؛ در این راستا به منظور راحتی در رزرو هتل در اصفهان بهترین هتل های تازه تاسیس اصفهان را در زیر معرفی داده‌ایم.

هتل آرماندیس اصفهان

یکی از بهترین هتل های تازه تاسیس اصفهان، هتل آرماندیس با معماری مدرن و امکانات رفاهی کامل است. این هتل چهار ستاره که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده، با ۷۴ اتاق در ۱۱ طبقه، آماده پذیرایی از مسافران است. موقعیت مکانی مناسب هتل، دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی اصفهان مانند کاخ هشت بهشت، چهل ستون، عالی قاپو و سی و سه پل را برای شما فراهم می‌کند. پس از بازدید از این مکان‌های دیدنی می‌توانید در رستوران و کافی‌شاپ هتل، با صرف غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های دلچسب، خستگی سفر را از تن به در کنید. اتاق‌های هتل آرماندیس با امکاناتی مانند مینی بار، چای ساز، تلویزیون، تهویه مطبوع و مبلمان، اقامتی راحت و دلنشین را برایتان به ارمغان می‌آورند. با رزرو هتل آرماندیس، می‌توانید از امکانات پارکینگ رایگان، سونا، جکوزی، فروشگاه و اینترنت رایگان نیز بهره‌مند شوید.

هتل های تازه تاسیس اصفهان با دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری

هتل سران اصفهان

هتل سران اصفهان به‌عنوان یک هتل تازه تاسیس اصفهان که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است، با معماری مدرن و امکانات رفاهی متنوع خود فضایی دلنشین را برای اقامت شما فراهم می‌کند. این هتل سه ستاره که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است، با ۴۰ واحد اقامتی در ۸ طبقه، پذیرای مسافران است. از مزیت‌های هتل سران می‌توان به موقعیت مکانی مناسب آن اشاره کرد چراکه باعث می‌شود بتوانید به آسانی از جاذبه‌های تاریخی اصفهان مانند میدان نقش جهان، چهلستون، چهارباغ عباسی و سی و سه پل دیدن کنید.

لابی هتل نیز با ظرفیت ۲۵ نفر فضایی عالی برای استراحت و استفاده از اینترنت رایگان است. اتاق‌های هتل سران با امکاناتی مانند تخت‌های راحت، حمام، سرویس بهداشتی، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع، اقامتی لذتبخش را به شما هدیه می‌دهند؛ همچنین امکانات رفاهی دیگری مانند صندوق امانات، اتاق چمدان و خدمات خانه‌داری، رفاه شما را در طول سفر تضمین می‌کنند. با رزرو هتل سران، می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس و صبحانه رایگان نیز بهره‌مند شوید.

هتل های تازه تاسیس اصفهان با دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری

اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ اصفهان

تمامی هتل های تازه تاسیس اصفهان که به شما معرفی می‌کنیم دارای ساختمانی جدید نیستند بلکه تعدادی از آن‌ها مانند اقامتگاه سنتی هزار و یک شب چهار باغ، به تازگی در یک ساختمان قدیمی شروع به کار کرده‌اند. این اقامتگاه که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به دنبال یک تجربه اقامتی متفاوت و اصیل در اصفهان هستند. این اقامتگاه سنتی با قدمتی ۱۵۰ ساله و معماری منحصر به‌فرد قاجاری، فضایی دلنشین و آرام را برای مسافران فراهم می‌کند. با اقامت در این خانه تاریخی می‌توانید خود را در دل تاریخ اصفهان غرق کرده و از فضای سنتی و اصیل آن لذت ببرید.

موقعیت مکانی بسیار مناسب اقامتگاه، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری مهم اصفهان مانند میدان نقش جهان، کاخ چهلستون و کاخ هشت بهشت را برای شما فراهم می‌کند؛ همچنین با توجه به قیمت مناسب و امکانات رفاهی خوبی که در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، این اقامتگاه به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های اقامتی در اصفهان تبدیل شده است. در این اقامتگاه سنتی، اتاق‌هایی با دکوراسیون سنتی و مبلمان راحتی، فضایی آرام و دلنشین را برای استراحت شما فراهم می‌کنند؛ همچنین، امکانات رفاهی مانند کافه، سالن صبحانه و خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، رفاه شما را در طول سفر تضمین می‌کند.

هتل های تازه تاسیس اصفهان با دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری

هتل دانشمند اصفهان

یکی دیگر از هتل های تازه تاسیس اصفهان که با طراحی جدید و امکانات رفاهی قابل‌قبول خود به محبوبیت خوبی دست پیدا کرده، هتل دانشمند است. این هتل ۳ ستاره که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده، دارای ۳۸ واحد اقامتی متنوع در ۴ طبقه است. اتاق‌های هتل دانشمند دارای امکانات رفاهی جذابی مانند تخت‌های راحت، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت پرسرعت و سرویس بهداشتی مجهز است؛ همچنین خدمات دیگری مانند رستوران، کافی‌شاپ، روم سرویس، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری و نمازخانه نیز در این هتل وجود دارد که رفاه شما را در طول سفر را تامین می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل موقعیت مکانی عالی آن در شهر اصفهان است که فاصله‌ کمی تا جاذبه‌های تاریخی اصفهان مانند خانه قزوینی‌ها، حمام علی قلی آقا، چهلستون، هشت بهشت و میدان نقش جهان دارد.

اقامتگاه سنتی خانه کشیش اصفهان

آخرین مورد در بین هتل های تازه تاسیس اصفهان، اقامتگاه سنتی خانه کشیش است. این خانه تاریخی که قدمت آن به دوران صفویه برمی‌گردد در سال ۱۳۹۸ به‌عنوان یک اقامتگاه سنتی شروع به کار کرده‌است. اقامتگاه کشیش با معماری اصیل و دکوراسیون سنتی خود، فضایی آرام و دلنشین را برای اقامت شما فراهم می‌کند.

با اقامت در خانه کشیش، می‌توانید از رستوران و کافی‌شاپ معروف آن که با سرو انواع غذاهای ایرانی و نوشیدنی‌های سنتی میزبان شماست، لذت ببرید؛ همچنین چایخانه سنتی این اقامتگاه مکانی دنج برای استراحت و نوشیدن چای است. اتاق‌های خانه کشیش با امکاناتی مانند چای‌ساز، مینی‌بار، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش و اینترنت وای‌فای، اقامت شما در اصفهان را خاطره‌انگیز می‌کنند. موقعیت مکانی مناسب این اقامتگاه، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری مهم اصفهان ازجمله کلیسای وانک را برای‌تان فراهم می‌کند.

هزینه رزرو هتل در اصفهان

هزینه رزرو هتل اصفهان، یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد بررسی توسط مسافران است. در این زمینه باید گفت هزینه یک شب اقامت در هتل های اصفهان، محدوده قیمتی گسترده‌ای دارد؛ بنابراین می‌توان اطمینان داشت که همه افراد، با هر بودجه‌ای قادرند هتل رزرو کنند. هزینه رزرو هتل های اصفهان، با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع اتاق، شرایط آب‌وهوایی، تعداد نفرات و بازه زمانی رزرو هتل می‌تواند بسیار متفاوت باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت هتل اصفهان بهتر است، هتل های مورد نظر خود را در بازه زمانی سفر بررسی کنید؛ در این بررسی می‌توانید از فیلتر محدوده قیمت نیز کمک بگیرید.

کلام پایانی

در پایان باید بگوییم که سفر به اصفهان با توجه به جاذبه‌های گردشگری پرتعدادی که دارد، یکی از لذت‌بخش‌ترین سفرهای شما خواهد بود. در این مطلب تلاش کردیم تعدادی از بهترین هتل های تازه تاسیس اصفهان را به شما معرفی کنیم. در صورتی که تمایل به رزرو اتاق در یک هتل تازه تاسیس اصفهان دارید، با بررسی خدمات و ویژگی‌های هر کدام می‌توانید بهترین گزینه را با توجه به اولویت‌های خود انتخاب کنید.

source