فصل پنجم سریال از سرنوشت  گفته میشود که در زمستان 1403 پخش شود مراحل تصویربرداری این سریال رو به اتمام است و سرنوشت هاشم و سهراب ادامه پیدا خواهد کرد آنها بچه دار میشوند و با فرزندانشان دچار چالش خواهند شد.

 

فصل پنجم سریال از سرنوشت کی پخش میشود

با توجه به مراحل پایانی تصویربرداری فصل پنجم از سرنوشت به نظر میرسد این فصل در زمستان آماده پخش شود و یا برای عید نوروز 1404 بر روی آنتن برود.

فصل پنجم سریال از سرنوشت کی پخش میشود

آقای بهرنگ ملک محمدی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو اعلام کرد که فصل پنجم سریال از سرنوشت تولید خواهد شد و در ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت .

در نشست خبری که با عوامل و هنرمندان سریال از سرنوشت برگزار شد خبر ساخت فصل پنجم سریال از سرنوشت از  مهمترین خبرهای بود که در این نشست آنلاین اعلام گردید.

آقای محمدرضا خردمندان کارگردان سریال همچنین گفت در فصل چهارم استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفت که نویسنده‌های ما در حال جلو بردن داستان بوده تا بتوانیم فصل پنجم و ششم و هفتم را تولید کنیم .

سریال از سرنوشت ۴ در سال ۱۳۹۹ تولید و در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ بر روی آنتن رفت و به داستان زندگی سهراب و هاشم ادامه داد.

دارا حیایی بازیگر نقش هاشم تأکید کرد: نکته جالب در تماس‌های مردمی ‌با ما درخواست مردم برای تولید فصل‌های بعدی سریال است که به ما انگیزه می‌دهد.

زندگی کودکان بی سرپرست به خودی خود می تواند چالش هایی در بخش فیلم نامه و داستان برای سازندگان و مخاطبان ایجاد کند و نویسنده و کارگردان نیز روی همین موضوع دست گذاشته اند تا موفقیتی را برای سریال خود رقم بزنند.

source