اسامی بازیگران فیلم سینمایی جمعه دوازده و چهل و پنج دقیقه با بیوگرافی و داستان و عکس های بازیگران این فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی جمعه دوازده و چهل و پنج دقیقه یکی از فیلم‌های تلویزیونی تولید سال ۱۳۸۷ بوده که توسط سعید ابراهیمی‌فر کارگردانی شده است در این فیلم بازیگرانی همچون ملیحه نیک جومند و میلاد کمرام و ستاره پسیانی بازی می‌کنند آقای سعید ابراهیمی‌فر در کارنامه خود فیلم‌هایی همچون خیلی دور خیلی نزدیک و فیلم ماهی و گربه را در کارنامه‌اش دارد.

اسامی بازیگران فیلم جمعه دوازده و چهل و پنج دقیقه

  • ستاره پسیانی بازیگر نقش رویا
  • نازنین فراهانی بازیگر نقش مهناز
  • میلاد کی مرام بازیگر نقش فرید
  • ملیحه نیکجومند بازیگر نقش طوبی/پیری مهناز
  • سعید ابراهیمی فر بازیگر نقش منوچهر
  • فاطمه نقوی بازیگر نقش میانسالی رویا
  • لیلا شوقی بازیگر نقش فاطمه
  • پروانه احمدی بازیگر نقش سرپرستار
  • آفرین چیت ساز بازیگر نقش سیمین

اسامی بازیگران فیلم جمعه دوازده و چهل و پنج دقیقه +بیوگرافی و داستان

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره دو کاراکتر به نام‌های مهناز و منوچهر بوده که فرزندشان فرید عضو یک گروه سیاسی بوده که علیه نظام فعالیت می‌کند و پدر و مادر او مهناز و منوچهر با توجه به خاطراتی که از کودتای ۲۸ مرداد دارند به شدت نگران فرزندشان هستند.

یک روز مهناز که به دنبال فرید می‌گردد به بیمارستان می‌رود و در آنجا با دختری مواجه می‌شود که از او می‌خواهد دوربین عکاسی‌اش را به یک آدرس ببرد مهنا زمانی که به محل آدرس می‌رود توجه می‌شود فرزندش فرید نیست در یک گروه سیاسی فعالیت دارد.

بیوگرافی ملیحه نیکجومند فیلم جمعه دوازده و چهل و پنج دقیقه

بیوگرافی ملیحه نیکجومند فیلم جمعه دوازده و چهل و پنج دقیقه

ملیحه نیکجومند زاده ۱۳۱۲ در اصفهان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و مادر سوگند رحمانی بازیگر سینما است. وی از اواسط دهه ۳۰ فعالیت هنری خود را با نام هنری شیده آغاز کرد و در کارنامه خود سابقه همکاری با کارگردانانی همچون بهمن فرمان آرا، یدالله صمدی، علی ژکان، داریوش فرهنگ، جمال شورجه، سیروس الوند، اسماعیل خلج، بیژن بیرنگ، محمدرضا هنرمند و همچنین بازی در آثاری بیاد ماندنی مجموعه های تلویزیونی همچون «سایه همسایه»، «سربداران»، «بوعلی سینا»، «آشپزباشی» و فیلم های سینمایی «طلسم»، «مردی که زیاد می‌دانست» و … را دارد.

بیوگرافی میلاد کی‌مرام

بیوگرافی میلاد کی‌مرام

وی دارای مدرک فوق دیپلم الکترونیک است و فوق لیسانس روانشناسی دارد. بازیگری را با بازی در تئاتر در شهر خودش انزلی آغاز کرد و سپس به کلاس های مسعودکیمیایی شرکت نمود.

میلاد کی مرام درباره کلاس های مسعودکیمیایی می گوید:  من همان سرایدار مدرسه کیمیایی هستم که توی موتورخانه اش زندگی می کردم با افتخار می گویم که برای هدف هر کاری می کردم، نه هر کاری… شرفم را نفروختم… بی شرفی نکردم، اتفاقا با هیچکس دوست نشدم، دوستی نداشتم، آدمی که می خواهد دوست شود باید پول داشته باشد، من پول نداشتم، هیچی نداشتم صفر، صفر

بیوگرافی ستاره پسیانی

بیوگرافی ستاره پسیانی

ستاره پسیانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 17 شهریور ماه سال 1364 در تهران است.

وی فارغ التحصیل از دانشگاه وانژ روسیه است .

ستاره پسیانی در خانواده ای چهار نفره متولد شده است پدرش آتیلا پسیانی بازیگر سینما و تلویزیون

و مادرش فاطمه تقوی نیز بازیگر است . ستاره پسیانی دارای یک برادر به نام خسرو نیز هست

source