شیائومی اخیراً پلوپز و بخارپز چندکاره Mijia با ظرفیت 1.5 لیتر (مدل MEC01) را به بازار چین عرضه کرده است. این محصول جدید با طراحی هوشمندانه و امکانات متنوع، تجربه‌ای متفاوت از پخت و پز را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی رسانه فناوری تکنا، این دستگاه دارای ظرفیت 1.5 لیتر بوده و با توان 1000 وات، پخت و پز سریع و کارآمد را تضمین می‌کند. همچنین به گفته شیائومی سیستم کنترل دقیق دمای NTC به همراه پنج سطح حرارتی قابل تنظیم، امکان پخت انواع غذاها با دمای مناسب را فراهم می‌کند. این دستگاه مجهز به شش حالت پخت از پیش تنظیم شده، از جمله پخت سوپ، بخارپز کردن و پختن برنج است. همچنین امکان تنظیمات سفارشی نیز وجود دارد. بدنه مقاوم، درب شیشه‌ای ضد انفجار، قابلمه داخلی نچسب و بخارپز جداگانه، از ویژگی‌های بارز این محصول هستند.ترموستات حساس، سیستم زهکشی و طراحی کاربرپسند، ایمنی و راحتی استفاده از این دستگاه را تضمین می‌کنند. عملکرد تایمر 24 ساعته و حالت گرم نگه داشتن، امکان برنامه‌ریزی پخت و حفظ گرمای غذا را فراهم می‌کند.

به گفته شرکت سازنده، پنل کنترل ساده و طراحی کاربرپسند، استفاده از این دستگاه را برای همه آسان می‌کند. این محصول با قیمت پایه 169 یوان (معادل 24 دلار آمریکا) در بازار چین عرضه شده است و در برخی از فروشگاه‌های آنلاین با تخفیف ویژه نیز قابل خریداری است. پلوپز و بخارپز چندکاره Mijia شیائومی با طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و امکانات متنوع، گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال یک دستگاه پخت و پز کاربردی و باکیفیت هستند.

برای مشاهده تازه ترین خبرها به صفحه اخبار فناوری رسانه تکنا مراجعه کنید.

source