بیوگرافی امیرحسین سلیمانی نفر اول کنکور ریاضی 1403 کیست و اهل کجاست با مصاحبه و پیج اینستاگرام و رمز موفقیت او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی امیرحسین سلیمانی نفر اول کنکور ریاضی

امیرحسین سلیمانی نفر اول کنکور رشته ریاضی متولد دهه ۸۰ بوده که هل آذربایجان شرقی و شهر تبریز می‌باشد.

او موفق شده که در کنکور سراسری رتبه اول رشته ریاضی را به دست آورد و به عنوان نخبه ایران شناخته شود.

امیرحسین سلیمانی کیست و اهل کجاست

امیرحسین سلیمانی در دهه ۸۰ به دنیا آمده است و متولد شهر تبریز است پدرش فارغ التحصیل کارشناسی بوده و در حال حاضر کارمند بانک است و مادرش نیز دارای لیسانس بوده و معلم است برادر امیرحسین در رشته شیمی تحصیل کرده و در دانشگاه تبریز تحصیل می‌کند.

همچنین ببینید

بیوگرافی علی اکبر قناد یزدی نفر اول کنکور انسانی 1403 +مصاحبه

مدرسه امیر حسین سلیمانی کجاست؟

امیرحسین دوران مدرسه خود را با نمرات بسیار بالا گذرانده و از شاگردان ممتاز بوده است او زمانی که در مدرسه در دوران هنمایی به سر می‌برد برنامه‌ریزی بلند مدتی برای موفقیت در کنکور داشته بود و وقت زیادی را برای مطالعه و تحصیل می‌گذاشت.

او در سال یازدهم تحصیلی برنامه‌ریزی‌اش را دقیق‌تر کرده و سعی کرد بتواند موفقیتش را تثبیت کند. بدون شک خانواده امیرحسین در موفقیت او نقش مهمی داشتند و با فراهم کردن شرایط تحصیل او را در رسیدن به هدف خود یاری کردند.

مصاحبه

امیرحسین سلیمانی می‌گوید در تابستان ۱۴۰۲ ۵ تا ۶ ساعت و در تابستان حدود ۹ تا ۱۰ ساعت مطالعه می‌کرده است.

همچنین به توصیه مشاور خود دروس دوازدهم را مطالعه کرده و به جمع‌بندی نهایی رسیده است امیرحسین می‌گوید برای رسیدن به موفقیت در کنکور اوقات فراغتش را محدود کرده و بیشتر سعی کرده که برای تحصیل بگذارد

source