کارگردان نسخه اول بازی Life Is Strange می‌گوید که برای بازی Life Is Strange: Double Exposure بسیار مشتاق است و حتما آن را بازی می‌کند.

مایکل کوچ، کارگردان نسخه اصلی بازی Life Is Strange در استودیو دونت ناد اخیرا فاش کرد که درباره بازگشت مکس کالفیلد توسط استودیو دک ناین گیمز در Life Is Strange: Double Exposure کنجکاو است و برنامه دارد تا زمان عرضه این بازی یک نسخه از آن را تهیه کند و نگاهی به آن بیندازد.

مایکل کوخ در مصاحبه‌ای که با رسانه گیمز رادار در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ داشت گفت که اگر یک مقدار عجیب به‌نظر نرسد، هیجان‌زده است تا ببیند که استودیو دک ناین شخصیت‌های این بازی را در Double Exposure به کجا برده است. او در ادامه گفت: 

بازگشت مکس در بازی Life is Strange: Double Exposure

«من راجع‌به آن کنجکاو هستم. قطعا پس از عرضه آن را بازی می‌کنم. تریلرهای آن را دیدم و فکر می‌کنم می‌دانم که جریان بازی را به کدام سمت برده‌اند ولی مطمئن نیستم. بنابراین بله، می‌توانم بگویم که هیجان‌زده هستم حتی اگر کمی عجیب به‌نظر برسد. حس خوبی است که ببینیم این بازی به کدام سمت رفته و خوب است که بازی‌های روایت‌محور جدید ببینیم چون صادقانه تعداد زیادی از آن‌ها وجود ندارد و این سبکی است که خودم ترجیح می‌دهم بازی کنم. من عاشق بازی کردن هستم بنابراین خیلی خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینم توجه زیادی به این بازی جلب شده و امیدوارم که بیشتر هم بشود تا این ژانر از بین نرود.»

بازی Life Is Strange: Double Exposure در تاریخ ۸ آبان برای پلی استیشن ۵، کامپیوتر، نینتندو سوییچ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

source