مایکروسافت آخرین بروز رسانی ماهانه خود را برای ویژگی های جدیدی که به Copilot برای سرویس تجاری Microsoft 365 خود اضافه کرده است، منتشر کرده است. اما اطلاعات جدیدی در مورد برخی از پشتیبانی گسترده زبان وجود دارد که به زودی ارائه خواهد شد.

 

هوش مصنوعی Copilot هوشمند تر از همیشه

 

مایکروسافت در پست وبلاگ خود اعلام کرد که در ماه سپتامبر 12 زبان دیگر به Copilot در Microsoft 365 اضافه خواهد کرد: بلغاری کرواتی استونیایی یونانی اندونزیایی لاتویایی لیتوانیایی رومانیایی صربی (لاتین) اسلواکی اسلوونیایی ویتنامی

مایکروسافت همچنین گفت که به زودی از زبان‌های نادرتر ولزی و کاتالان پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، بهبودهایی را اضافه خواهد کرد تا Copilot برای Microsoft 365 بتواند پاسخ بهتری برای این گونه‌ های زبانی ارائه دهد: هلندی (بلژیک) آلمانی (سوئیس) انگلیسی (انگلستان) اسپانیایی (مکزیک) فرانسه (کانادا)

پست وبلاگ اضافه کرد: این بهبود ها به این معنی است که کاربران شما می توانند پاسخ هایی را پیش بینی کنند که انعکاس بهتری از عبارات عامیانه و قرارداد های زبانی در این کشورها باشد. همانطور که همیشه، ما در حال بهبود مستمر قابلیت های زبانی Copilot هستیم و کاربران را تشویق می کنیم تا بازخورد عملی به ما ارائه دهند.

بروز رسانی امروز همچنین تکرار کرد که این شرکت قصد دارد اولین موج از ویژگی های Copilot خود را برای Microsoft 365 GCC (Government Community Cloud) در ماه اکتبر برای دسترسی عمومی برای دولت ایالات متحده راه اندازی کند. علاوه بر این، برنامه هایی برای در دسترس قرار دادن عمومی Microsoft Copilot در Microsoft 365 GCC High در تابستان 2025 و Copilot برای Microsoft 365 DOD (Department of Defense) در حدود همان بازه زمانی دارد. همه آنها هنوز مشمول تایید دولت ایالات متحده هستند.

در اوایل این ماه، شایعاتی در اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد در آینده نزدیک تغییراتی در برندسازی ایجاد کند. گزارشات تایید نشده ادعا می‌کنند که Copilot برای Microsoft 365 ممکن است نام خود را به Microsoft 365 Copilot تغییر دهد. این تغییرات برندینگ و سایر تغییرات می‌توانند طبق شایعات تا ماه سپتامبر اتفاق بیفتند.

source