مایکل دوس، مدیر انتشارات استودیوی Larian، سازنده بازی Baldur’s Gate 3 معتقد است بازی Star Wars Outlaws بهترین بازی AAA است که او در چند سال اخیر تجربه کرده است.

بازی Star Wars Outlaws چند روزی است که در دسترس کاربران قرار گرفته است و کسانی که تاکنون موفق به تجربه این بازی شدند، نظرات ضد و نقیضی را درباره آن مطرح می‌کنند. جدیدترین ساخته‌ی استودیوی مسیو اینترتینمنت، که به‌نوعی تنها بازی بزرگ یوبیسافت در چند ماه اخیر لقب می‌گیرد، برای گروهی از مخاطبان خود، یک تجربه لذت بخش و برای بخشی دیگر، پر از مشکلات و ایرادات فنی بوده است که تجربه کلی بازی را خراب می‌کند.

درحالی که در این مدت بیشتر نظراتی که نسبت به بازی Star Wars Outlaws مطرح شده است، جنبه‌ی انتقادی داشتند، به نظر می‌رسد یکی از کسانی که از این بازی حسابی لذت برده است، مایکل دوس، مدیر بخش انتشارات استودیوی سازنده بازی Baldur’s Gate 3 است. او در توییت اخیر خود با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ ساعت از گیم‌پلی این بازی را تجربه کرده است، می‌نویسد: «این بازی بهترین بازی AAA است که در چند سال اخیر تجربه کردم. با خیلی از این بازی‌ها ارتباط برقرار نکردم، اما این بازی حس و حال لذت‌بخش علمی تخیلی بازی‌های اسپلینتر سل را در من زنده می‌کند.»

کای سوار بر اسپیدر روبرو منظره کهکشانی در بازی Star Wars Outlaws

مدیر استودیوی لاریان، این بازی را با Splinter Cell مقایسه می‌کند که باتوجه به طراحی گیم‌پلی بازی جدید استاروارز برمبنای مخفی کاری، چندان مقایسه‌ی بی‌راهی هم به نظر نمی‌رسد. اما توصیف Star Wars Outlaws به‌عنوان «بهترین بازی AAA چند سال اخیر»، عبارت قابل‌توجه‌ای است که از سوی یکی از توسعه‌دهندگان Baldur’s Gate 3، برنده‌ی جوایز متعدد صنعت بازی در سال گذشته مطرح می‌شود.

البته مایکل دوس در ادامه توضیح داده است که این اولین باری نیست که از بازی‌هایی که امتیاز کمتر از ۸۰ می‌گیرند، بسیار لذت برده است. Star Wars Outlaws نیز به‌طور میانگین امتیاز ۷۰ را در متاکریتیک کسب کرده است.

جالب اینجا است که مدیر استودیوی لاریان بیان می‌کند که این بازی را با کنسول دستی OneXPlayer Mini تجربه کرده است؛ لذا هنوز نتوانسته است تا دنیای جهان باز بازی را با بهترین گرافیک و نرخ فریم بالا تجربه کند. بنابراین تجربه تمام و کمال بازی با یک پی سی قدرتمند یا کنسول‌های نسل نهم، می‌تواند تجربه به مراتب لذت‌بخش تری را برای او به همراه داشته باشد.

نظر شما درباره بازی Star Wars Outlaws به چه شکل بود؟ تجربیات خود را با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

source