اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی جنگجوی صحرا (Desert Warrior) با نقش با عکس و خلاصه داستان و دانلود فیلم جنگجو صحرا فیلم عربستانی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی جنگجوی صحرا (Desert Warrior) با نقش با عکس و خلاصه داستان

فیلم سینمایی جنگجوی صحرا محصول عربستان بوده که در سال 2023 کار تصویربرداری آن آغاز شد روپرت وایت اهل برتانیا کارگردانی این فیل را بر عهده دارد او در کارنامه خود ظهور سیاره میمون‌ها ، فراری از واقعیت و قمارباز را در کارنامه خود دارد سرمایه گذار این فیلم عربستان است و از بازیگران شاخص هالیوود استفاده شده است و داستان جنگ ساسانیان و اعراب را به تصویر میکشد.

خلاصه داستان فیلم جنگجوی صحرا ضد ایرانی

اسامی بازیگران فیلم جنگجوی صحرا

در فیلم سینمایی جنگجوی صحرا بازیگر زیر حضور دارند:

  • آنتونی مکی
  • عایشه هارت در نقش شاهدخت عرب هند
  • شارلتو کوپلی
  • غسان مسعود در نقش ملک نعمان
  • سامی بواجیله
  • لمیس عمار
  • گزا روریگ
  • بن کینگزلی در نقش امپراتور کسرا

بازیگر نقش کسری کسرا در فیلم جنگجوی صحرا خلاصه داستان فیلم جنگجوی صحرا

خلاصه داستان فیلم جنگجوی صحرا

داستان فیلم درباره دوران ساسانیان بوده که پادشاهی به نام کسری حکومت میکرد قبایل عرب تحت سلطه این پادشاه بودند پادشاهی که بر کشورهای زیادی حکومت میکرد او به یک دختر شاهزاده عرب علاقمند میشود و میخواهد او به کاخ خود بیاورد اما این دختر با یک جنگجوی عرب فرار میکند و کسری در صدد پیدا کردن او است و ….

بیوگرافی آنتونی مکی در نقش جنگجوی صحرا فیلم عربستانی

بیوگرافی آنتونی مکی در نقش جنگجو

آنتونی مکی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «عزیز میلیون دلاری»، فیلم سینمایی «مرد مورچه ای» و فیلم سینمایی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» فعالیت داشته است.

همچنین ببینید

بیوگرافی بازیگران سریال اسم من فرح

آنتونی مکی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1383 در 26 سالگی در فیلم کاندیدای منچوری به کارگردانی جاناتان دمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آنتونی مکی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون دنزل واشنگتن، لیو شرایبر، مریل استریپ و جفری رایت را تجربه کرد.

بیوگرافی عایشه هارت در نقش شاهدخت عرب هند در فیلم جنگجوی صحرا غکس و تصاویر

بیوگرافی عایشه هارت در نقش شاهدخت عرب هند

آیشا هارت یک هنرپیشه انگلیسی است پدرش اهل عربستان و مادرش انگلیسی است. او بین عربستان سعودی و لندن بزرگ شد هارت با مدرک درجه یک در ادبیات انگلیسی از کالج کینگ لندن فارغ التحصیل شد.  از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به جن، کولت، روزنه امید و کشف جادوگران اشاره کرد.

بیوگرافی غسان مسعود در نقش ملک نعمان فیلم جنگجو صحرا

بیوگرافی غسان مسعود در نقش ملک نعمان فیلم جنگجو صحرا

غسان مسعود در سوریه به خاطر حضور در بسیاری از فیلم‌های ساخت سوریه و نویسندگی و کارگردانی نمایشنامه دیپلماسییون شناخته می‌شود و بخشی از فصل 2002 تئاتر ملی وزارت فرهنگ سوریه بود. او در مینی سریال تلویزیونی سوری آواز باران و فیلم جنگجوی صحرا و در اثر معروف هیثم هاکی خاطرات عصر آینده ظاهر شد و در صحنه سوریه بازیگر سریال خانم جولی آگوست استریندبرگ بود. او اخیراً در سریال عمر شبکه ام بی سی در نقش ابوبکر همراه محمد (ص) بازی کرد.

source