با گذشت زمان و افزایش کیفیت ساخت دستگاه‌های موبایل و بهتر شدن ویژه دوربین‌های این دستگاه‌ها، برای تولید محتوای ویدیویی دیگر نیاز مبرمی به دوربین‌های حرفه‌ای برای فیلم برداری حس نمی‌شود. همینطور برای ویرایش و تدوین این ویدیوها نیازی نیست حتما از نرم افزارهای سنگین مثل پریمیر یا افتر افکت استفاده کنید. به همین دلیل تولید محتوای ویدیویی وارد مرحله جدیدی شده و گسترش زیادی پیدا کرده است. الان هر کسی می‌تواند با گوشی خود یک محتوای ویدیویی با کیفیت و جدید به ثبت برساند. ظهور اپلیکیشن‌های جدید موبایل در زمینه ویرایش ویدیو، کار افراد را برای تولید محتوای حرفه‌ای بسیار آسان‌تر ساخته است.

اپلیکیشن کپ کات یکی از نرم افزارهای ویرایش ویدیوی جامع و کامل است که توسط شرکت مادر TikTok تولید شده است. این اپلیکیشن با رابط کاربری ساده و روانی که دارد به سرعت توانست جای خود را در بین تولیدکننده‌های محتوا پیدا کند و به انتخاب اول آن‌ها برای ویرایش و تدوین ویدیو تبدیل شود.

کپ کات برای چه کسانی مناسب است؟

تفاوتی نمی‌کند یک تولید کننده حرفه‌ای محتوا باشید یا یک کاربر ساده با نیازهای اولیه مثل ویرایش ویدیوهای شخصی، کپ کات برای تمام نیازهای شما برنامه ریزی شده است. اگر قصد تولید یک ویدیوی تبلیغاتی دارید، می‌توانید با خرید اکانت کپ کات، امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی را برای خود تامین کنید تا با کمترین هزینه و بدون صرف وقت خیلی زیاد، به خواسته خود برسید. همچنین افراد و مجموعه‌های آموزشی برای ویرایش و تدوین ویدیوهای تولید شده خود، می‌توانند از کپ کات استفاده کنند. علاوه بر تمام این‌ها، بلاگرها، هنرمندان و طراحان هم می‌توانند برای رفع نیازهای خود از کپ کات استفاده کنند. در نهایت دانشجویان و محققان هم امکان استفاده از کپ کات را دارند. زیرا این اپلیکیشن امکان اضافه کردن نمودار، متن‌ و توضیح لازم برای ارائه پروژه‌ها را هم در خود فراهم کرده است.

ویژگی‌های اکانت کپ کات

اپلیکیشن کپ کات نسخه رایگان هم دارد اما امکانات آن محدود است و نمی‌توان به تمام ابزارهای آن به صورت کامل دسترسی داشت. با خرید اکانت Capcut شما دسترسی به جهانی گسترده از امکانات ویرایش ویدیو را پیدا می‌کنید. افکت‌های صوتی، موسیقی پس زمینه، ادغام بی نهایت ویدیو با یکدیگر، اضافه کردن متن و استیکر به ویدیو، تنظیم سرعت ویدیو و صدای آن و حتی حذف پس زمینه به صورت اختصاصی و ویژه از امکاناتی است که شما با خرید اکانت کپ کات به دست خواهید آورد. در واقع هر آن چیزی که شما برای تولید محتوای ویدیویی به شکل حرفه‌ای نیاز دارید، در اکانت پرمیوم کپ کات جمع آوری شده و در دسترس است.

اکانت کپ کات از کجا بخرم؟

با توجه به وجود تحریم‌ها علیه ایران و عدم امکان خرید مستقیم از اپلیکیشن کپ کات، نیاز مبرمی به یک سایت سرویس دهنده برای خرید اکانت کپ کات وجود دارد. شما می‌توانید اکانت کپ کات خود را از وب‌سایت‌های ارائه دهنده اشتراک و اکانت‌های قانونی اپلیکیشن‌های خارجی مانند کپ کات خریداری کنید. یکی از بهترین وب‌سایت‌های تخصصی در این زمینه، مکسیمم شاپ است.

این وب‌سایت که بیش از 4 سال از فعالیت آن می‌گذرد، با ارائه خدمات قانونی برای تهیه اشتراک‌های مختلف از جمله خرید اکانت Youtube و خرید اکانت Grammarly ، به شما کمک می‌کند تا یک پکیج کامل تولید محتوا داشته باشید و خیالتان از بابت فعالیت خود راحت باشد.

salb-techna

source