شبکه نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن سریالی Arcane منتشر کرد که کاراکتر اکو را به نمایش می‌گذارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل دوم انیمیشن سریالی Arcane (آرکین) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوستر نگاهی به اکو، رهبر فایرلایت‌ها و یکی از چهره‌های برجسته نخستین فصل با صداپیشگی رید شانون دارد. دومین فصل انیمیشن سریالی آرکین در ماه نوامبر ۲۰۲۴ (آبان/آذز ۱۴۰۳) منحصرا از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. قطار این نمایش با فصل دوم به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

پوستر فصل دوم انیمیشن سریالی Arcane

ر خلاصه داستان انیمیشن Arcane می‌خوانیم: «درگیری درازمدت منطقه مرفه پیلتتور و منطقه‌ فقیر زان نهایتا منجربه جنگی بزرگ می‌شود که دو خواهر به نام‌های وایولت (وای) و پاودر (چینکس) را یتیم می‌کند. این نمایش به سرآغاز داستان دو قهرمان شاخص بازی League of Legends و نیرویی می‌پردازد که باعث جدایی آن‌ها می‌شود.» انیمیشن آرکین براساس بازی لیگ آو لجندز شرکت رایت گیمز و توسط کریستین لینکه و الکس یی ساخته شده است.

هیلی استاینفلد در نقش وای، الا پورنل در نقش جینکس، کوین آلخاندرو در نقش جیس تالیس، جیسون اسپیساک در نقش سیلکو، توکس اولاگوندویه در نقش مل مداردا، جی‌بی بلانک در نقش وندر، هری لوید در نقش ویکتور، شهره آغداشلو در نقش گریسون، کیتی لیانگ در نقش کیتلین و یوری لوونتهال در نقش مایلو از صداپیشه‌های انیمیشن آرکین به‌شمار می‌آیند. کریستین لینکه، مارک مریل، براندون بک و جین چونگ به‌عنوان مدیر تولید پروژه فعالیت می‌کنند.

source