بیوگرافی فرزانه قاسم زاده بازیگر فیلم هتل با عکس های اینستاگرام و سوابق هنری او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.
بیوگرافی فرزانه قاسم زاده
فرزانه قاسم زاده بازیگر سینما متولد ١۶ دى ١٣٧٧ در تهران است.
او لیسانس مهندسى معمارى دارد.
فرزانه قاسم زاده بازیگری را از سال ٩١ و زمانی که ١٣ سال سن داشته استارت زده است و در کلاس های بازیگری شرکت نموده است.
او در کلاس های بازیگری رضا مولایى، هومن سیدى و فرهاد اصلانى حضور داشته است و در این زمینه دارای تجربه خیلی خوبی میباشد
او سابقه ى بازى در چندین کار تئاتر را در کارنامه ى هنرى خود دارد . آخرین تئاتر وى ” قدم خیر ” به کارگردانى فرهاد اصلانى مى باشد.
سوابق
او سابقه ى بازى در چندین کار تئاتر را در کارنامه ى هنرى خود دارد .
فرزانه قاسم زاده بازیگری را ازتئاتر در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد و سپس وارد سینما و تلویزیون شد. خانم قاسم زاده چند سال است که در تئاتر فعالیت دارد اما با بازی در فیلم هتل به کارگردانی سید مسعود اطیابی به شهرت رسید.
اولین نقش آفرینى تصویرى او در فیلم سینمایى هتل به کارگردانى مسعود اطیابى و تهیه کنندگى محمد شایسته در نقش آرزو دائمى مى باشد .
تئاتر های فرزانه قاسم زاده
- روایتى از یک عشق ناکام
- پرگنت
- امپرسیون جیغ بنفش
- ریچارد سوم
- مینى مالیست ها
- پشت شیشه ها
- هفت طبقه
- یک اتفاق کوچک
- قدم خیر به کارگردانى فرهاد اصلانى
پیج اینستاگرام
خانم قاسم زاده چند سال است که در تئاتر فعالیت دارد اما با بازی در فیلم هتل به کارگردانی سید مسعود اطیابی به شهرت رسید.
آی دی پیج: farzaneh–ghasemzadeh
فیلم های فرزانه قاسم زاده
فرزانه قاسم زاده در فیلم سینمایی هتل
فرزانه قاسم زاده در فیلم سینمایی هتل نقش آرزو دائمی؛ عاشق مسعود مروجی را بازی می کند.
فیلم سینمایی هتل و نقش آرزو دائمی
«هتل» از جمله فیلمهای پسا کرونا بود که اکران ابدی داشت. نزدیک به یک سال، شاید هم بیشتر، روی پرده بود و خیلی راحت جا به فیلمهای دیگر (کدام فیلمها؟) نمیداد. به لطف همین اکران ابدی و برچسب «کمدی» و طبعاً چهره پژمان جمشیدی و محسن کیایی روی پوسترهای بدسلیقه فیلم، تبدیل به «دومین» فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران شد.
داستان «هتل» چیست؟ دو مرد، یکی با همسر اولش و دیگری با همسر دومش، به هتلی در جزیره کیش میروند که خوش بگذرانند، اما با ورود همسر دوم مرد اولی و همسر اول مرد دومی اوضاع قاراشمیش میشود. داستان فیلم به کمدیهای عامهپسند ایتالیایی شبیه است که از این موقعیتها درشان فراوان است. مردهایی با شر و شور فراوان و زنانی که یا آتشافروز و تندمزاج و سختگیرند یا ملیح و دلربا و تسلیبخش. مردها از اولی گریزان و به دنبال دومیاند. شاید دو دهه قبل ساخت این کمدیها اصلا ممکن نبود، اما با تغییر و تحولات اجتماعی که بیان مسائل غامض سالهای دور را به اموری روزمره و عادی تبدیل کرده، تولید و نمایش این کمدیها حسابی رونق گرفته و اتفاقا مسئولان و تصمیمگیرندگان سینما هم هیچ مسئلهای با این نوع کمدیها ندارند.
source