طرفداران می‌توانند انتظار مقدمه‌ای بازنگری شده همراه‌با مناطق و توتم‌های جدیدی را در ریمستر بازی Until Dawn داشته باشند.

استودیو سوپرمسیو گیمز با توسعه بازی Until Dawn و عرضه آن در سال ۲۰۱۵ توانست محبوبیت زیادی برای بازی‌های ترسناک تعاملی به ارمغان آورد. با اینکه مدت زمان زیادی از عرضه نسخه اصلی نمی‌گذرد، به‌نظر می‌رسد نسخه ریمستر آن قرار است پیشرفت‌های زیادی در مکانیسم‌های گیم‌پلی و روایت داستان ایجاد کند.

همانطورکه تیم سازنده در بلاگ پلی استیشن توضیح داده است، بخش مقدمه Until Dawn بازنگری خواهد شد تا زمان بیشتری به واشنگتن‌ها اختصاص یابد؛ بنابراین بازیکن‌ها در نسخه ریمستر بهتر می‌توانند پیوندهای نزدیک خانوادگی را بررسی کنند و به شناخت بیشتری از شخصیت‌ها دست یابند. همچنین برخی از صحنه‌های داستانی بازی اصلی بازنگری شده‌اند تا پیشینه بهتری را در اختیار مخاطب قرار دهند. این همان بهبودی است که نیل مک‌ایوان، کارگردان خلاقیت ریمستر Until Dawn آن را عاملی موثر در افزایش احساسات داستان می‌داند.

یکی از شخصیت‌های ریمستر بازی Until Dawn

درباره تغییرات گیم‌پلی می‌توان به مجسمه‌های پیشگو یا توتِم‌ها اشاره کرد که در ریسمتر به مکان‌های جدیدی جابه‌جا شده‌اند. همچنین نوع جدیدی از توتم‌ها به‌نام Hunger به بازی اضافه می‌شوند که به بازیکن‌ها چیزهایی متفاوت با توتم‌های اصلی نشان خواهند داد. بااین‌حال هنوز درباره این توتم‌های جدید جزئیاتی در اختیار نداریم. علاوه‌براین مکان‌های جدیدی در نسخه ریمستر اضافه شده‌اند تا بازیکن آن‌ها را کشف کرده و با مراجعه به آن‌جا با جزئیات تازه‌ای درباره جهان Until Dawn مواجه شوند.

اگر این محتوای جدید برای یک نسخه ریمستر کافی نبود، توسعه‌دهندگان گزینه‌های دسترسی جدیدی را در بخش تنظیمات قرار داده‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به جایگزینی Don’t Move با حالت جدید Stay Calm اشاره کرد. این حالت جدید با خود چالش‌های متفاوتی به‌همراه می‌آورد و برای بازیکن‌هایی که از دستگاه‌های تردپارتی بدون ژیروسکوپ برای تجربه بازی استفاده می‌کنند، کاربردی خواهد بود.

ریمستر Until Dawn در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

source