بیوگرافی دکتر سیامند نوبخت و همسرش دکتر تارا حبیبیان زوج پزشک با ماجرای تصادف و فوت زوج پزشک در بوکان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی دکتر سیامند نوبخت و همسرش دکتر تارا حبیبیان

دکتر سیامک نوبخت پزشک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات به همراه همسرش دکتر تارا حبیبیان متخصص زنان و زایمان روز گذشته در حالی که سوار بر خودرو پژو ۲۰۶ بودند در جاده بوکان با یک کامیون تصادف کرده و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

بیوگرافی  و عکس دکتر سیامند نوبخت و تارا حبیبیان زوج پزشک بوکانی تصادف و فوت

دکتر تارا حبیبیان متخصص زنان و زایمان اهل گیلان بود و همسرش سیامک نوبخت جراح مغز و اعصاب اهل بوکان می‌باشد این زوج جوان که برای پشت سر گذاشتن دوره تخصصی به سقز رفته بودند متاسفانه بعد از بازگشت به سمت شهر بوکان در مسیر راه با یک کامیون تصادف کردند.

ماجرای تصادف و فوت

شدت جراحت به حدی بود که در دم جان خود را از دست دادند این زوج پزشک در حالی که سوار بر پژو ۲۰۶ بودند با یک کامیون تریلی تصادف کردند و به علت گیر کردن در خودرو دو تیم آتش نشانی به محل اعزام شد

دکتر سیامک نوبخت به همراه همسرش دکتر حبیبیان سال‌ها به مردم خدمت رسانی کرده که بسیاری از اهالی بوکان از طبابت آنها ابراز خرسندی داشتند آنها همچنین معدود متخصصینی بودند که در وکان طبابت می‌کردند.

بیوگرافی دکتر سیامند نوبخت و تارا حبیبیان زوج پزشک بوکانی تصادف و فوت

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول معروفی روز سه‌شنبه در این زمینه اظهار کرد: این تصادف در محور بوکان – سقز (که‌لی‌سوره‌که) پنج کیلومتری بوکان روی داد و به علت گیرکردن سرنشینان خودرو سواری ۲ تیم از آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲ و ۳ این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه برخورد شدید یک دستگاه پژو ۲۰۶ با کامیون تریلی بود که در آن ۲ نفر سرنشین پژو در دم جان خود را از دست دادند.

علت فوت محمد شریعتی والیبالیست مشخص شد +عکس و بیوگرافی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: آتش‌نشانان با برش بخش‌هایی از خودرو سواری و همکاری تیم‌های عملیاتی دیگر توانستند جنازەها را بیرون کشیده و به سردخانە بیمارستان منتقل کنند.

وی اظهار کرد: علت اصلی این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

source