اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم روح عمو بوت نات Bhoothnath (هندی) با نقش با خلاصه داستان و عکس های فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم روح عمو بوت نات

اسامی بازیگران فیلم هندی عمو بوت نات عبارتند از

  • آمیتاب باچان
  • جوهی چاولا
  • شاهرخ خان
  • امان صدیقی در نقش امان
  • راجپال یاداو در نقش آنتونی
  • پریانشو چاترجی
  • پریانشو چاترجی در نقش ویجی نات

بیوگرافی بازیگران فیلم عمو بوت نات (هندی) با نقش +خلاصه داستان

معرفی فیلم عمو بوت نات

فیلم سینمایی عمو بوت نات فیلمی محصول هندوستان تولید سال 2008 است که داستان تخیلی و ماورایی دارد کارگردان این فیلم ویوک شارما بوده کخ از کارگردانان سرشناس و مطرح هندوستان است داستان فیلم از یک رمان به نام روح کانترویل الگو برداری شده است و آمیتاب باچان، جوهی چاولا بازیگران اصلی این فیلم را تشکیل میدهند.

خلاصه داستان

داستان فیلم ماورایی و تخیلی است مردی که در یک خانه فوت کرده و روحش سرگردان است و در خانه پرسه میزند و هرکسی پا به این خانه میگذارد را آزار میدهد تا اینکه فرار میکنند هیچکس حاضر نیست این خانه را اجاره کند تا اینکه یک زن و شوهر با فرزندشان به این خانه می ایند فرزند انها از روح نمیترسد و بلکه با او ارتباط میگیرد و رابطه دوستانه و احساسی بین آنها شکل میگیرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم عمو بوت نات (هندی) با نقش +خلاصه داستان

بیوگرافی آمیتاب باچان

آمیتاب باچان بازیگر معروف هندی و متولد سال ۱۹۴۲ می باشد .او یکی از معروف ترین بازیگران در جهان می باشد .جالب است بدانید پدر او شاعر بود .او در رشته هنر در دانشگاه تحصیل کرد و سپس وارد سینمای بالیوود شد . از فیلم های او می توان بابول , گاهی خوشی گاهی غم , باغبان و تاریکی را نام برد

آمیتاباچان‌ نه‌ تنها در هند به‌ شهرت‌ رسیده‌ بلکه‌ مردم‌جهان‌ نیز او را می‌شناسند و طرفدار فیلم‌های‌ اوهستند… او با مهارتی‌ خاص‌ ایفای‌ نقش‌ می‌کند.

بیوگرافی جوهی چاولا

بیوگرافی جوهی چاولا

جوهی چاولا متولد ۱۳ نوامبر ۱۹۶۷ در منگلور بازیگر سینمای هند و دختر شایسته هندی در سال ۱۹۸۴ است. از فیلم های این بازیگر می توان سلام بر عشق , باند گلاب , صد قدم راه , ما ماشین کرایه می‌دهیم و پسر سردار را نام برد. چهره معصوم به همراه لبخندهای زیبا، او را در بین مردم به شدت محبوب و دوست داشتنی کرده است.

قبل از اینکه کار هنری را شروع کند در کار فشن و مدل بود. در سال ۱۹۸۳ لقب دختر شایسته هندوستان را بدست آورد.عده اندکی می دانند که اولین فیلم جوهی چاولا به عنوان یک هنرپیشه، سلطنت می باشد که بارها و به اشتباه فیلم قیامت سه قیامت تاک نامیده شده است. او با یک شروع عالی و فوق العاده کار خود را آغاز کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم عمو بوت نات (هندی) با نقش +خلاصه داستان

بیوگرافی شاهرخ خان

شاهرخ خان، متولد ۲ نوامبر ۱۹۶۵، یک بازیگر و تهیه‌کنندهٔ هندی است که فعالیت خود را در صنعت فیلم با فیلم‌های هندی‌زبان آغاز کرده است. او با لقب “پادشاه بالیوود” در رسانه‌ها شناخته می‌شود و در بیش از ۹۰ فیلم حضور داشته است. شاهرخ خان به دلیل بازی‌های استثنایی‌اش، بیش از ۱۴ جایزهٔ فیلم‌فیر از جمله دیگر افتخارات به دست آورده است.

source