محمد حسین حسینی بازیگر سینما و تلویزیون کیست

محمد حسین حسینی بازیگر سینما و تلویزیون در شهر زیبای اراک به تاریخ سوم خرداد ماه ۱۳۳۹ دیده به جهان گشود و اصالتا اهل اراک است.

بازیگری که از سالهای نوجوانی عاشق سینما بود و سالها عشق به هنرپیشگی را درون خود پنهان کرد تا نخستین بار در سال ۱۴۰۰ مقابل دوربین رفت و طلسم را شکست.

اخرین خبرها از محمد حسین حسینی

محمد حسین حسینی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها دو فیلم اکران دارد و مخاطبان سینما می توانند هم زمان در سایت هاشور مخاطب فیلم جنجالی « همه چیز در معرض فروش » و در سایت تیوال مخاطب اکران آنلاین فیلم سینمایی « نابازیگر » باشند .

محمد حسین حسینی چگونه وارد عرصه بازیگری شد؟

محمد حسین حسینی نخستین بار از طریق آشنایی و دوستی با بهزاد فراهانی هنرمند برجسته ی سینما و تئاتر ایران تصمیم به شرکت در کلاسهای آموزش تخصصی بازیگری را گرفت .

او زیر نظر اساتیدی چون زنده یادان کیومرث پوراحمد و امین تارخ دوره های جامع آموزش تخصصی بازیگری مقابل دوربین را فرا گرفت و مدت ها به دلیل مشغله کاری و خانواده با وجود پیشنهاد ایفای نقش در فیلم و سریال های تلویزیونی حاضر به رفتن مقابل دوربین نشد.

محمد حسین حسینی بازیگر در کنار بهرام ابراهیمی و جعفر ابراهیمیمحمد حسین حسینی بازیگر در کنار بهرام ابراهیمی و جعفر ابراهیمی

انصراف از سریال ستایش

سریال تلویزیونی ستایش از جمله سریال های تلویزیونی بود که حسینی برای ایفای نقشی مقابل داریوش ارجمند انتخاب شد اما به دلیل مشغله کاری نپذیرفت و تا سالها هیچ یک از اعضای خانواده از علاقه ی وی به هنر بازیگری خبر نداشتند .

محمد حسین حسینی بازیگر در کنار السا فیروز آذرمحمد حسین حسینی بازیگر در کنار السا فیروز آذر

درخشش در کناره ستاره های سینما

این بازیگر از حضورش در یک تئاتر و یک فیلم سینمایی در سال ۱۴۰۳ اطلاع داد و طرفداران ش شاهد هنرنمایی های بیشتری از این بازیگر می توانند باشند. محمد حسین حسینی تا کنون هم بازی بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون از جمله السا فیروز آذر ، کتایون امیر ابراهیمی ، زهرا داوود نژاد ، فرهاد جم ، هایده حائری ، گیتی معینی ، مهوش وقاری ، احمدرضا اسعدی ، شاپور کلهر ، آتش تقی پور ، بابک قادری ، هوشنگ قوانلو ، لیلا بوشهری ، مهسا ایرانیان ، زهره صفوی ، رامین پرچمی، رضا بنفشه خواه ، جواد زیتونی و حمیدرضا سنگیان بوده است .

محمد حسین حسینی بازیگر در کنار اصغر همت و افسر اسدیمحمد حسین حسینی بازیگر در کنار اصغر همت و افسر اسدی

محمد حسین حسینی بازیگر و شهرام پور اسدمحمد حسین حسینی بازیگر و شهرام پور اسد

محمد حسین حسینی بازیگر سینما و تلویزیون کیست و اهل کجاستمحمد حسین حسینی بازیگر در کنار داریوش فرضیایی

محمد حسین حسینی بازیگر و منظر لشگریمحمد حسین حسینی بازیگر و منظر لشگری

محمد حسین حسینی بازیگر و گیتی معینیمحمد حسین حسینی بازیگر و گیتی معینی

محمد حسین حسینی بازیگر در کنار اسماعیل خلج و مجید قنادمحمد حسین حسینی بازیگر در کنار اسماعیل خلج و مجید قناد

source