دانلود کامل شب آهنگی گروه سون بند فصل 3 (قسمت ۲۴) با کیفیت ها و قیمت های مختلف را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کامل شب آهنگی گروه سون بند فصل 3

در قسمت ۲۴ برنامه شباهنگی حامد آهنگی گروه سون بند حضور پیدا کرده‌اند گروهی موسیقی پاپ که در بین علاقه‌مندان موسیقی طرفداران زیادی دارند .

حامد آهنگی مجری و کارگردان این برنامه سعی کرده که از چهره‌هایی دعوت کند که تا به حال در برنامه شباهنگ حضور پیدا نکردند تا به حال سلبریتی‌های زیادی در این برنامه حضور پیدا کرده و با حامد آهنگی گپ و گفت طنز و کمدی داشته‌اند.

حالا در فصل سوم ای متفاوت‌تری در برنامه شباهنگی حضور پیدا می‌کنند البته برخی از این مهمان‌ها در فصل‌های گذشته نیز حضور داشتند اما گروه سون برای اولین بار است که در برنامه شباهنگی حضور پیدا می‌کنند.

لازم به ذکر است سون، هفت یا ۷ یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که اعضای آن امیر قنادی، آرش قنادی و کیارش پوزشی هستند. این گروه فعالیت خود را از ۱۳۷۶ شروع کرد.

اعضای این گروه در سریال زمانه بازی کردند و آهنگ‌های آن‌ها در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفت. همچنین در برنامه‌های مختلف تلویزیون چون رادیو هفت و امروزی‌ها به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

قبل از سون : «سال های زیادی را به تدریس گیتار می پرداخت.شاگردان زیادی داشت و در آموزشگاه های مختلفی کار می کرد.

به هر حال وی و آرش برادرش از کودکی با هم موزیک کار می کردند ، کار می ساختند و سر ذوق می آمدند..کیارش هم دوست بسیار صمیمی و قدیمی آنهاست که 10-15 سال است که با هم هستند.اوایل با هم تحت نام گروه کیمیا در تهران و کرج کنسرت هایی اجرا کردند و هنوز در حد ارائه آلبوم نبود.تعدادی کار بی کلام داشتند و چند کار باکلام هم ساخته بودند که البته در اجراها شخص دیگری آنها را می خواند.

source