انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در دولت سیزدهم در مصاحبه ای گفت: از فیلترشکن استفاده می‌کنم؛ فرزندانم برایم فیلترشکن می‌خرند. برای حمله به دولت بود که پروژه هجمه به پسرم را آغاز کردند؛ مهاجرت او دروغ بود. از برادر خودم به دلیل ادعای فیلترشکن شکایت کردم و به یکسال زندان محکوم شد.

افشاگری خزعلی از اجرای گشت ارشاد در دولت سیزدهم

در بخش دیگر این مصاحبه خزعلی می گوید: نوع برخورد گشت ارشاد با مساله حجاب و بی‌حجابی، بستگی به دولتی دارد که رأس کار است. به هر حال موثر است. چون وزیر کشور و زیرمجموعه‌اش هستند که می‌توانند درباره نوع روش‌ها تصمیم‌گیری کنند. یعنی سلوکی را که زیرمجموعه می‌تواند در این زمینه داشته باشد، با دستور وزیر کشور مشخص می‌شود. تا جایی که من می‌دانم، به ما گفتند حجاب‌بان‌های مترو نیرو‌های مردمی هستند که چنین برنامه‌هایی را اداره می‌کنند. خیلی از نیرو‌های مردمی در بخش‌های مختلف، در پارک‌ها و در محیط‌های مختلف هستند. ما را در جلسات حجاب وزارت کشور دعوت نمی‌کردند. آقایان دور هم می‌نشستند و تصمیم می‌گرفتند.

انسیه خزعلی کیست؟

انسیه خزعلی (زادهٔ ۱۳۴۲) سیاستمدار ایرانی است که در دولت سیزدهم سمت معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ایران را برعهده دارد. او در فاصله‌ سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵ به‌عنوان رئیس دانشگاه الزهرا و رئیس پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی فعالیت می‌کرد. وی همچنین استاد گروه ادبیات عرب این دانشگاه است. وی خواهر کبری خزعلی و مهدی خزعلی و فرزند ابوالقاسم خزعلی است.

source