مدیرعامل استودیوی گیرباکس اینترتینمنت اخیرا به صحبت درباره بازی Tiny Tina’s Wonderlands 2 پرداخته است.

استودیوی گیرباکس اینترتینمنت و شرکت 2K در اوایل سال جاری تایید کردند که Borderlands 4 در حال توسعه است؛ اما ظاهرا این تنها بازی از دنیای Borderlands نیست که توسط این استودیو ساخته می‌شود. افشاگری‌ها قبلا ادعا کرده بودند که اسپین‌آف فانتزی Tiny Tina’s Wonderlands نیز دنباله‌ای خواهد داشت و اگرچه این موضوع هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده، اما رندی پیچفورد، مدیرعامل گیرباکس اینترتینمنت به صحبت درباره آن پرداخته است.

او در جدیدترین مصاحبه خود با رسانه گیمز رادار درباره Tiny Tina’s Wonderlands صحبت کرد و از موفقیت بازی اول و علاقه استودیو به ساخت دنیاهای فانتزی سخن گفت. رندی پیچفورد اظهار داشت: «ما با اولین بازی Tiny Tina’s Wonderlands موفقیت بیشتری نسبت به اولین بازی Borderlands کسب کردیم. من عاشق دنیاهای فانتزی هستم و به همین دلیل است که ما بسته الحاقی Dragon Keep را برای Borderlands 2 ساختیم.

بسیاری از ما در استودیوی گیرباکس اینترتینمنت عاشق بازی‌هایی هستیم که در دنیاهای فانتزی روایت می‌شوند. من فکر می‌کنم منطقی است که هواداران انتظار زیادی از دنباله Tiny Tina’s Wonderlands داشته باشند.» اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ تایید شد که تجربه جدیدی از دنیای Wonderlands توسط گیرباکس اینترتینمنت در حال ساخت است؛ اما مدتی بعد گزارش شد که این پروژه با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کند و مراحل توسعه آن از ابتدا آغاز شده است.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source