به گزارش بازیگر 360 ، در خبری که طرفداران بتمن را به وجد آورده، شرکت دی سی ساخت دنباله فیلم موفق بتمن با بازی رابرت پتینسون را تایید کرد. این در حالی است که سریال پنگوئن نیز با بازی کالین فارل به عنوان پیش‌درآمدی بر فیلم بعدی، در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

تایید ساخت فیلم بتمن ۲ و جزئیات جدید از سریال پنگوئن

مت ریوز، کارگردان فیلم بتمن، یک بار دیگر هدایت این پروژه را بر عهده خواهد داشت و کالین فارل نیز نقش محبوب خود به عنوان پنگوئن را تکرار خواهد کرد. داستان سریال پنگوئن به دنبال وقایع فیلم اول جریان دارد و نشان می‌دهد که این شخصیت شرور چگونه تلاش می‌کند تا بر دنیای زیرزمینی گاتهام مسلط شود.

سریال پنگوئن که قرار است در پاییز امسال از شبکه HBO Max پخش شود، با فضایی تاریک و خشن همراه خواهد بود. کالین فارل در مصاحبه‌ای اعلام کرده که این سریال بسیار خشونت‌آمیز خواهد بود و به دنبال روایتی جسورانه و واقع‌گرایانه از دنیای گاتهام است.

با توجه به موفقیت فیلم بتمن و هیجان ایجاد شده برای سریال پنگوئن، به نظر می‌رسد که آینده دنیای بتمن در سینما و تلویزیون بسیار روشن باشد. طرفداران می‌توانند انتظار یک ماجراجویی تاریک و نفس‌گیر را داشته باشند که به عمق تاریک‌ترین گوشه‌های شهر گاتهام می‌پردازد.

source