انیمیشن کشتی و آردوارک (The Ark and the Aardvark) اثری در ژانر ماجراجویی و کمدی است که سال 2026 منتشر خواهد شد. این انیمیشن داستان گروهی از حیوانات عجیب در راه رسیدن به کشتی نوح را به تصویر کشیده است.

اینطور که پیداست اخیرا داستان کشتی نوح موضوع جالبی برای انیمیشن‌سازان شده است. پس از انیمیشن کشتی نوح، که قرار است در تابستان 2024 منتشر شود، انیمیشن کشتی و آردوارک (The Ark and the Aardvark) نیز داستان خود را با محوریت طوفان نوح و کشتی معروف آن روایت می‌کند و حتی نام اصلی این انیمیشن نیز Noah’s Ark است. ژانر انیمیشن The Ark and the Aardvark کمدی و ماجراجویی است و جان استیونسون (John Stevenson) کارگردانی آن را برعهده داشته است. فیلمنامه این اثر کاری از فیلیپ لازبنیک (Philip LaZebnik) و گلن دولمن (Glen Dolman) است. کارتون The Ark and the Aardvark محصول مشترک آمریکا و کانادا است و با بودجه 35 میلیون دلاری ساخته می‌شود. تاریخ اکران انیمیشن کشتی و آردوارک نیز 30 آوریل 2026 (10 اردیبهشت 1405) اعلام شده است.

این مقاله از پلازا را به  معرفی انیمیشن The Ark and the Aardvark اختصاص داده‌ایم تا در کنار هم داستان آن را بخوانیم و با صداپیشگان انیمیشن نیز آشنا شویم. در این میان عکس‌های منتخب انیمیشن را می‌بینیم و مقالات قابل توجهی، نظیر مقاله بهترین انیمیشن‌های تاریخ را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

خلاصه کارتون کشتی و آردوارک

بررسی انیمیشن کشتی و آردوارک معرفی انیمیشن The Ark and the Aardvark

داستان انیمیشن کشتی و آردوارک در زمان‌های بسیار دور، هنگامی که نوح پیامبر کشتی خود را ساخته و مشغول جمع‌آوری حیوانات برای نجات آنها از سیل قریب‌الوقوع است، روایت می‌شود. یک آردوارک رانده‌شده، که در فارسی آن را با نام موریانه‌خوار یا خوک خاکی می‌شناسیم، به نام گیلبرت مسئولیت سنگینی را برعهده دارد. او به عنوان رهبر گروهی از حیوانات نامناسب انتخاب می‌شود تا آنها را به کشتی نوح برساند. در طول سفر این حیوانات با هم متحد می‌شوند تا موانع پیش‌بینی نشده را از سر راه بردارند و با چالش‌ها دست‌وپنجه نرم کنند. درنهایت گیلبرت قدرت و نبوغ درونی خود را کشف می‌کند و پی می‌برد در دنیایی که همه یک زوج دارند، واقعا مقدر شده که او تنها باشد.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های کشتی و آردوارک

ماجرای ساخت انیمیشن The Ark and the Aardvark از سال 2007، که فیلیپ لازبنیک نوشتن فیلمنامه آن را آغاز کرد، شروع شد. در آن زمان کامرون هود (Cameron Hood) به عنوان کارگردان و جان استیونسون به عنوان صداپیشه انتخاب شدند. سال 2014 خبر رسید که استیونسون کارگردانی این انیمیشن را برعهده گرفته است. در سال‌های 2016 و 2017 نیز نام تعدادی از گویندگان این انیمیشن نظیر مایلز تلر، آبری پلازا و جنی اسلیت منتشر شد.

در این بخش قصد داریم مروری بر بیوگرافی 4 گوینده اصلی داشته باشیم و سپس با نام و نقش بقیه بازیگران انیمیشن کشتی و آردوارک نیز آشنا شویم.

مایلز تلر در نقش گیلبرت (یک آردوارک)

ژانر انیمیشن The Ark and the Aardvark تاریخ اکران انیمیشن کشتی و آردوارک

مایلز تلر (Miles Teller) بازیگر آمریکایی متولد 20 فوریه 1987، برابر با 1 اسفند 1365، در ایالت پنسیلوانیا است. او در دوران دبیرستان رهبر گروه تئاتر مدرسه بود و در نواختن ساکسیفون، درام، گیتار و پیانو نیز دستی بر آتش داشت. مایلز از سال 2004، با حضور در فیلم‌های کوتاه، به طور جدی وارد عرصه بازیگری شد. اولین فیلم سینمایی او فیلم Rabbit Hole (2010) و با فیلم The Spectacular Now (2013) نامش مطرح گشت. وی برای بازی در  فیلم Whiplash (2014) افتخارات بسیاری، نظیر نامزدی جایزه گاتهام و جایزه ستلایت، را کسب کرد. مایلز تلر با فیلم Fantastic Four (2015) به شهرت رسید و در فیلم Top Gun: Maverick (2022) نیز بسیار عالی درخشید. اگر اهل تماشای سریال باشید او را با نقش مارتین در سریال Too Old to Die Young (2019) و نقش آلبرت رودی در سریال The Offer (2022) می‌‌‌شناسید.

همچنین بخوانید :

آبری پلازا در نقش برین (یک عنکبوت باهوش)

انیمیشن The Ark and the Aardvark هنرپیشه های کشتی و آردوارک

آبری کریستینا پلازا (Aubrey Christina Plaza) بازیگر، تهیه‌کننده و کمدین آمریکایی است. او متولد 26 ژوئن 1984 (4 تیر 1363) در شهر ویلمینگتون آمریکا است و بازیگری را از نوجوانی با تئاترهای محلی آغاز کرد. آبری پس از فارغ‌التحصیلی از مدرسه هنری تیش دانشگاه نیویورک، با فیلم Mystery Team (2009) به طور جدی بازیگری را آغاز کرد. او با نقش آپریل در سیتکام Parks and Recreation (2009-2015) به شهرت رسید. وی تاکنون افتخارات بسیاری کسب کرده که در میان آنها می‌توانیم نامزدی جایزه امی و جایزه گلدن گلوب، برای بازی در سریال The White Lotus، را نام ببریم. نشریه Time در سال 2023 نام او را در فهرست 100 فرد تاثیرگذار دنیا ذکر کرده بود. در میان جدیدترین کارهای وی می‌توانیم فیلم My Old Ass (2024)، مینی‌سریال Agatha All Along (2024) و فیلم Megalopolis (2024) را نام ببریم.

همچنین بخوانید :

جنی اسلیت در نقش میتزی (یک شترمرغ دست‌وپاچلفتی)

بازیگران انیمیشن کشتی و آردوارک انیمیشن The Ark and the Aardvark

جنی اسلیت (Jenny Slate) بازیگر، کمدین و نویسنده متولد 25 مارس 1982 (5 فروردین 1361) در ماساچوست آمریکا است. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2005 آغاز کرد و در ابتدا به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده و خالق فیلم‌های کوتاه و کتاب‌های کودکانه مجموعه Marcell the Shell with Shoes On، که پخش آن از سال 2010 آغاز شده و همچنان ادامه دارد، شناخته شد. جنی در بازیگری با نقش مونالیزا در سیتکام Parks and Recreation، نقش سارا در سریال House of Lies و نقش واریوس در سریال Kroll Show، که همگی آنها بین سال‌های 2013 تا 2015 پخش می‌شدند، شناخته می‌شود. در میان جدیدترین فیلم‌های او نیز می‌توانیم فیلم I Want You Back و فیلم Everything Everywhere All at Once، هر دو محصول سال 2022، را نام ببریم.

راب ریگل در نقش تاد (یک فیل دمدمی‌مزاج که ناخدای کشتی است)

خلاصه کارتون کشتی و آردوارک داستان انیمیشن کشتی و آردوارک

رابرت ای. ریگل جونیور (Robert A. Riggle Jr.) بازیگر، استندآپ کمدین و افسر بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا است. او متولد 21 آوریل 1970، برابر با ، در شهر کنتاکی آمریکا است و در 20 سالگی به نیروی دریایی پیوست و تا درجه سرهنگ دومی ترفیع گرفت. وی در سال 2013، با 23 سال سابقه، بازنشسته شد. راب حضور در تلویزیون را از سال 1998 آغاز کرد و در سال 2003 نیز با فیلم Pushing Tom به سینما قدم گذاشت. وی با حضور در برنامه The Daily Show (2006-2008)، نقش گیل تورپ در سریال Modern Family (2013-2019) و نقش مکنزی در فیلم Night School (2018) شناخته می‌شود. او را اخیرا در فیلم The War with Grandpa (2020) و فیلم Strays (2023) دیده‌ایم.

در ادامه نام و نقش دیگر صداپیشگان انیمیشن کشتی و آردوارک را مشاهده می‌کنید:

  • کریگ رابینسون (Craig Robinson) در نقش کلاید، گاوغوک آفریقایی (نوعی قورباغه)
  • استفان مرچنت (Stephen Merchant) در نقش کروک، یک تمساح شیطانی
  • تانیشا اسلام ماهی (Tanisa islam Mahi)
  • سجاد الاحمد ریاض (Sajjadul Ahamed Riyad)
  • آنجلو آگیلرا (Angelo Aguilera)

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن کشتی و آردوارک پرداختیم و آخرین اطلاعات خود درباره این انیمیشن رو به اکران را با شما به اشتراک گذاشتیم. داستان فیلم را خواندیم، با صداپیشگان آن آشنا شدیم و تاریخ اکران انیمیشن The Ark and the Aardvark را دانستیم. نظر شما درباره این انیمیشن چیست؟ آیا مشتاق تماشای آن هستید؟ به نظر شما این انیمیشن می‌تواند با جذب نگاه بینندگان و نقدهای مثبت منتقدین، یکی از بهترین انیمیشن‌های 2026 شود؟ نظرات، پیشنهادات، انتقادات و اطلاعات خود درباره این انیمیشن را از طریق بخش دیدگاه شما در پایین صفحه با ما و دیگر خوانندگان پلازا در میان بگذارید.

منتخب کاربران

source