از زمان عرضه تریلر فیلم “ددپول و ولورین” انتظار می‌رفت که این فیلم بزرگترین افتتاحیه سال را داشته باشد و همانطور که انتظار می‌رفت، به این هدف رسید.

فیلم “ددپول و ولورین” ساخته استودیو مارول در مسیر رسیدن به فروش ۱۹۵ تا ۲۰۵ میلیون دلاری در اولین آخر هفته پس از اکران خود است و تبدیل به هشتمین یا نهمین بهترین افتتاحیه محلی تاریخ شده است و از این نظر با فیلم‌های “پلنگ سیاه” و “انتقام‌جویان” ساخته همین استودیو برابری می‌کند.

فروش روز اول این فیلم به مبلغ ۹۶ میلیون دلار (شامل پیش‌فروش) رسید که آن را به ششمین فیلم پرفروش تا به امروز تبدیل کرده است. رتبه‌های بالاتر شامل چندین عنوان از مارول و همینطور فیلم “جنگ ستارگان” است.

نگاه تعجب آور ددپول و ولورین در فیلم Deadpool and Wolverine

این فیلم در سطح بین‌المللی نیز در حال کسب درآمد بسیار بالا از بازارهای جهانی مختلف است به طوری که فروش گیشه جهانی آخر هفته افتتاحیه آن می‌تواند به ۴۲۰ میلیون دلار یا حتی بیشتر برسد. با اضافه شدن این مبلغ، استودیو مارول اکنون از مرز فروش مجموعا ۳۰ میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرده است.

این خبر چند ساعت قبل از پنل بزرگ این استودیو در همایش کامیک‌کان منتشر شد که انتظار می‌رود اخبار و به‌روزرسانی‌های بزرگی درباره برنامه‌های آینده مارول در آن فاش شود.

این موفقیت باعث شد همه فیلم‌های در حال اکران در ایالات متحده با کاهش شدید روبرو شوند. برای مثال باعث شد فیلم “تویسترز” در دومین آخر هفته پس از اکران خود شاهد ۵۶ درصد کاهش فروش باشد و با ۳۶ میلیون دلار فروش به رتبه دوم باکس آفیس سقوط کند. “من نفرت‌انگیز ۴” با ۱۴/۵ میلیون دلار فروش در رتبه سوم، انیمیشن Inside Out 2 با ۸/۷ میلیون دلار فروش در رتبه چهارم و فیلم Longlegs با ۶/۹ میلیون دلار فروش در رتبه پنجم باکس آفیس قرار گرفتند.

source