مارول استودیو در کامیک کان طرفدارانش را غافلگیر و اعلام کرد که رابرت داونی جونیور برای نقش دکتر دووم به MCU باز خواهد گشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش دکتر دووم در دنیای سینمایی مارول مشخص شد. مارول استودیو در جریان کامیک کان سن دیگو طرفدارانش را با تایید بازگشت رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش آیرون من غافلگیر کرد، اما او قرار نیست برای نقش تونی استارک بازگردد. مارول تایید کرد که رابرت داونی جونیور قرار است نقش دکتر دووم را در MCU بازی کند و این خبر را به شکلی غافلگیر کننده اعلام کرد و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول پنل تایید شد که جو و آنتونی روسو وظیفه کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers را بر عهده گرفته‌اند و فیلم Avengers: Doomsday در سال ۲۰۲۶ و فیلم Avengers: Secret Wars در سال ۲۰۲۷ اکران خواهد شد. ویکتور ون دووم شخصیت شرور اصلی هر دو قسمت خواهد بود. رابرت داونی جونیور کار خود را با دنیای سینمایی مارول با فیلم Iron Man در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد و او آخرین‌بار در فیلم Avengers Endgame در این مجموعه حضور داشت و پس از آن خداحافظی کرد.

اطلاعات بیشتری اکنون در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود دکتر دووم در ابتدا در فیلم Fantastic Four: The First Steps معرفی شود که فیلم Fantastic Four در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین فیلم Avengers: Doomsday برای اکران در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) و فیلم Avengers: Secret Wars برای اکران در تاریخ ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) ‌برنامه‌ریزی شده‌اند.

source