تعطیلی ادارات و بانک های تهران و کرج فردا دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ مشخص شد جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اخبار تعطیلی ادارات و بانک های تهران و کرج فردا دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳

تعطیلی ادارات و بانک‌ها و مراکز دولتی به دلیل گرمای هوا این روزها از بحث‌هایی است که در بین کاربران فضای مجازی مطرح می‌شود که آیا فردا دوشنبه هشتم مرداد ۱۴۰۳ بانک‌ها و ادارات تعطیل خواهند بود یا خیر.

با توجه به اینکه گرمای شدید هوا و اشعه ماورای بنفش بسیاری از شهرهای کشور را مورد احاطه خود قرار داده است روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیلی رسمی در سراسر تهران اعلام شده بود اما فردا دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ خبری از تعطیلی نیست و هنوز استانداری تهران و کرج و هیئت دولت هیچگونه خبری درباره تعطیلی بانک‌ها و ادارات و یا مراکز دولتی منتشر نکرده است.

گرمای شدید هوا این روزها شهرهای کشور ایران را در بر گرفته است و دولت برای جلوگیری از جلوگیری از بالا رفتن مصرف انرژی به آسیب گرمای هوا به مردم قدام به تعطیلی رسمی می‌کند این در حالیست که هفته آینده طبق گزارش هواشناسی شرایط گرمای کشور بسیار شدیدتر خواهد بود و نظر می‌رسد که در هفته آینده گرما رکورد خود را به ثبت برساند و تعطیلی‌های بیشتری در پیش باشد.

از پنج‌شنبه تا یکشنبه گرمای هوا بی‌سابقه است. در تهران و اصفهان دما بالای 40 درجه است. در خوزستان و شهرهای جنوبی گرمای هوا بیش از 45 درجه می‌شود. حالا کارشناسان نسبت به پرتوهای بنفش خورشیدی هشدار می‌دهند.

این روز‌ها گرمای کم‌سابقه هوا در کشور نگرانی‌هایی را برای شهروندان ایجاد کرده است. نقشه‌های هواشناسی برای روز چهارشنبه سوم مرداد تا اواسط هفته جاری اوج گرمای تابستانی در تهران و اکثر نقاط ایران پیش‌بینی کرده است. مسئله‌ای که به ایجاد نگرانی برای شهروندان منجر شده است. این در شرایطی است که کارشناسان می‌گویند روند گرمای هوا در ایران دو برابر جهان است.

source