یک تحلیل‌گیر ادعا می‌کند که کنسول پلی استیشن ۵ پرو به‌زودی معرفی خواهد شد.

بسیاری از طرفداران پلی استیشن منتظر شوکیس بزرگ پلی استیشن هستند. سونی در این‌باره هیچ اطلاعیه‌ای منتشر نکرده است؛ اما طرفداران همچنان در مورد یک رویداد بزرگ در اواخر سال ۲۰۲۴ گمانه‌زنی می‌کنند. به‌تازگی یک تحلیل‌گر نظر خود را در این‌باره ارائه کرده است. او می‌گوید برگزاری چنین رویدادی در سال جاری عملا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود و ۱۰ها دلیل برای آن وجود دارد. پلی استیشن قبلا به میزبانی رویدادهای چشمگیر شهرت داشت؛ اما اخیرا طرفداران خود را ناامید کرده است.

ویلیام آگیلار مطمئن است که شوکیس بزرگ پلی استیشن در سال جاری میلادی برگزار خواهد شد و میزبان اطلاعیه‌های بزرگی خواهد بود. این تحلیل‌گر دلایل واضحی مانند نزدیک شدن برند پلی استیشن به ۳۰ سالگی خود و فراهم شدن بستر مناسب برای رونمایی از پلی استیشن ۵ پرو را ذکر می‌کند و اعتقاد دارد این شوکیس در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) برگزار خواهد شد.

او همچنین می‌گوید که تعهد پلی استیشن به سهام‌داران موجب خواهد شد که آن‌ها مجبور شوند تا قبل از پایان سال جاری بازی‌های آینده خود را معرفی کنند و چشم‌انداز مناسبی را در این زمینه ارائه دهند؛ برای مثال در شوکیس سال ۲۰۲۳ بسیاری از بازی‌های سال جاری معرفی شدند و به نمایش درآمدند.

علاوه‌بر موارد فوق، ویلیام آگیلار استدلال می‌کند که هرمن هالست و هیداکی نیشینو، رهبران جدید پلی استیشن، باید با استفاده از این رویداد اعتماد طرفداران را به‌دست بیاورند. اخیرا ایکس باکس میزبان یک شوکیس باورنکردنی بود و انتظارات را از مراسم بعدی پلی استیشن بالا برد.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source