اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی سلوی با نقش با خلاصه داستان و عکس های بازیگران مرد و زن فیلم سلوی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران فیلم سلوی

  • امیریل ارجمند
  • رامین راستاد
  • سحر نظام دوست
  • ثنا حاجی زاده
  • بهنوش بختیاری

بیوگرافی بازیگران فیلم سلوی (سینمایی) با نقش +عکس و داستان

معرفی فیلم سینمایی سلوی

تله فیلم «سلوی» توسط محمد آهنگر کارگردانی شده و حبیب الله کاساز تهیه کنندگی ان را بر عهده دارد این فیلم تلویزیونی ملودرام خانوادگی بوده و در سال 1394 تولید شده است و یکی از فیلم های جذاب خانوادگی میباشد.

شاید برایتان جالب باشد که “سلوی” به چه معناست سلوی در جنوب کشور به معنای پرنده بهشتی است و اسامی پر استفاده و محبوب در شهرهای جنوبی است.

خلاصه داستان

داستان فیلم در مورد یک دختر جنوبی به نام سلوی است که شرایط فرهنگی خانواده اش به گونه ای است که اجازه نمیدهد او عاشق شود در حالی که خواستگار دارد و خانواده اش میگویند باید سنتی ازدواج کنی و …

بیوگرافی سحر نظام دوست بازیگر نقش سلوی در فیلم سلوی

بیوگرافی سحر نظام دوست بازیگر نقش سلوی در فیلم سلوی

سحر نظام دوست دارای مدرک لیسانس گرافیک از دانشگاه سوره مشهد است و در سال 1382 در تئاتر «آدم و حوا» به کارگردانی فرزاد محمد علی در نقش حوا ایفای نقش نمود .

سحر نظام دوست، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «بی بی گندم»، سریال تلویزیونی «پنج دری» و فیلم سینمایی «گروه آلما» فعالیت داشته است.

بیوگرافی امیریل ارجمند از بازیگران فیلم سلوی

بیوگرافی امیریل ارجمند از بازیگران فیلم سلوی

در مورد زندگی امیریل ارجمند باید گفت امیریل ارجمند متولد سال ۱۳۵۳ در تهران بازیگر، خواننده، آهنگساز و فرزند داریوش ارجمند و دارای مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه ژنو و لیسانس تئاتر می‌باشد و در چند فیلم سینمایی حضور داشته‌ است. وی پسر داریوش ارجمند از بازیگران مشهور کشورمان می باشد که یه خواهر به نام یلدا و یک برادر دیگر به نام امیر سام دارد. امیریل ارجمند با بازی در سریال معمای شاه در نقش محمود وزیری به شهرت رسید.

بیوگرافی ثنا حاجی زاده

بیوگرافی ثنا حاجی زاده

ثنا حاجی‌زاده، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «اینجا هم باران می‌بارد» فعالیت داشته است.

تله فیلم «سلوی» به کارگردانی محمد آهنگر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش رونمایی شد . به گزارش سوره سینما ، تله فیلم «سلوی» به کارگردانی محمد آهنگر و تهیه کنندگی حبیب الله کاساز، برای جمعی از اهالی سینما و عوامل فیلم شامگاه پنجشنبه ۲۱ آبان ، در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش رونمایی شد .

source