بازیگر نقش سلوی در فیلم سلوی کیست با بیوگرافی و عکس های سحر نظام دوست بازیگر فیلم سلوی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش سلوی در فیلم سلوی کیست

سحر نظام دوست بازیگر نقش سلوی در فیلم سلوی میباشد خانم سحر نظام دوست بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران متولد مهرماه ۱۳۷۰ می باشد.

بازیگر نقش سلوی در فیلم سلوی کیست +بیوگرافی و عکس

سحر نظام دوست از چهره زیبا و جذابی برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد. او در فضای مجازی فعال بی حاشیه ای است و عکس های زیبای خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. او در اینستاگرام فعالیت می کند و بیش از دویست و سی هزار نفر دنبال کننده دارد.

بازیگر نقش سلوی در فیلم سلوی کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق

سحر نظام دوست در آثاری همچون فیلمهای “سراسر شب”، “سلوی”، “فرار از زندان”، “جت کات”، “بار دیگر بنگر” و سریالهای “میدان سرخ”، “پنج دری” و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

سحر نظام دوست همچنین سابقه حضور در فیلم کوتاه “یک شب در متروپل” را نیز به عنوان بازیگر در کارنامه هنری خود دارد.

بازیگر نقش سلوی در فیلم سلوی کیست +بیوگرافی و عکس

خانم نظام دوست نخستین تجربه فعالیت تلویزیونی خود را با سریال ” پنج دری” به کارگردانی حسین دارابی در نوروز ۱۳۹۶ به دست آورد. این مجموعه در رابطه با زندگی یک خانواده پر جمعیت در شهر یزد بود. او در همان سال نیز در سریال ” خونه بی بی گندم” به کارگردانی علی امانی در کنار نیما شاهرخ شاهی و زهرا خضرایی حضور داشت.

بازی در فیلم سولی

تله فیلم “سلوی” به کارگردانی محمد آهنگر و تهیه‌کنندگی حبیب‌اله کاسه‌ساز، برای جمعی از اهالی سینما و عوامل فیلم در مجتمع فرهنگی ورزشی تلاش رونمایی شد.

بازیگر نقش سلوی در فیلم سلوی کیست +بیوگرافی و عکس

در فرهنگ لغت “سلوی” به‌معنای نوعی پرنده‌ی بهشتی است و البته نامی که در جنوب کشور متداول است. در این فیلم هم نام کاراکتر اصلی داستان سلوی با هنرمندی خانم سحر نظام‌دوست است.

در این مراسم که بهنوش بختیاری اجرای آن‌را بر عهده داشتند‌، حبیب‌اله کاسه‌ساز، تهیه‌کننده‌ی کمدی پرفروش اخراجی‌های یک و دو و ملودرام خانوادگی سلوی به مهمانان خیر‌مقدم گفته و از تلاش دست‌اندرکاران و عوامل فیلم و هم‌چنین شرکت فرهنگی هنری آسیا رسانه برای به‌ثمر رسیدن فیلم و پخش آن تشکر و قدردانی نمودند.

هم‌چنین محمد آهنگر، کارگردان نیز به ایراد سخن پرداخته و ضمن تشکر از برگزارکنندگان مراسم از بازی خوب امیریل ارجمند، رامین راستاد و خانم سحر نظام‌دوست قدردانی نمودند و اظهار داشتند خانم سحر نظام‌دوست که چند سالی است به سینمای ایران معرفی گردیدند ثابت کردند که توانایی بالایی در این هنر داشته و اظهار امیدواری نمودند که به‌زودی در سینمای ایران بدرخشند و به جای‌گاه و مراتب بالایی دست یابند.

source