بیوگرافی فاطمه مجلل قهرمان قایقرانی و همسرش و فرزندان +عکس های پیج اینستاگرام با تصاویر و مصاحبه و سوابق و افتخارات فاطمه مجلل را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی فاطمه مجلل قایقران و همسرش و فرزندان +عکس های پیج اینستا

بیوگرافی فاطمه مجلل

فاطمه مجلل با نام اصلی فاطمه مجلل توپراق قلعه معروف متولد ‎۵ مرداد ۱۳۸۱ در ارومیه بوده و قهرمان قایقرانی روئینگ ایران است او در کارنامه ورزشی و افتخاراتش مدال طلای قهرمانی آسیا 2023 در رشته تک نفره زنان و طلای قهرمانی آسیا 2023 در دو نفره زنان را دارد.

خانم فاطمه مجلل در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چهار نفره زنان نیز موفق شده مدال نقره بگیرد.

بیوگرافی و عکس های  فاطمه مجلل قایقرانی

فاطمه مجلل سهمیه المپیک 2024 پاریس را به این صورت کسب کرد که در فینال A رویینگ یک‌نفره سنگین وزن زنان با زمان ۷ دقیقه و ۳۷ ثانیه و ۰۷ صدم ثانیه سوم شد و به سهمیه المپیک رسید. همچنین مدال برنز آسیا را نیز به دست آورد.

پرچمدار کاروان ایران در بازی های المپیک 2024

فاطمه مجلل در بازی های المپیک 2024 موفق شد که به عنوان پرچمدار کاروان ایران انتخاب شود.

فاطمه مجلل، اولین قایقران ایران در المپیک پاریس بعد از رقابت در مرحله مقدماتی گفت: از ابتدا برنامه ام این بود که در شانس مجدد برای صعود به مرحله بعد تلاش کنم.

بیوگرافی و عکس های خصوصی و اینستاگرامی فاطمه مجلل قایقرانی

دختر قایقران ایران در رویینگ سنگین وزن تک نفره که امروز در مرحله مقدماتی چهارم شد و به شانس مجدد رفت، گفت: در گروه سختی قرار داشتم و می‌دانستم که کارم برای صعود به مرحله بعد آسان نیست. به همین دلیل   تصمیم گرفتیم که توان اصلی ام را برای مسابقه فردا بگذارم.

همچنین ببینید

بیوگرافی کیمیا علیزاده تکواندوکار و همسرش + عکس های جنجالی

بیوگرافی ناهید کیانی تکواندوکار و همسرش و پدر و مادرش + عکس

او ادامه داد: اگر به نام رقبایم دقت کنید، می‌بینید که چه کار سختی داشتم. همه آن‌ها سال‌های تجربه حضور در رقابت‌های جهانی و المپیک را دارند، در حالیکه این مسابقه، اولین حضور من در یک مسابقه بیرون آسیا است.

بیوگرافی و عکس های  فاطمه مجلل قایقرانی

فاطمه مجلل در پاسخ به این سوال که چه نتیجه‌ای او را راضی می‌کند، گفت: من باید سعی کنم که در هر مسابقه نسبت به آنچه بوده ام، بهتر شوم. البته برای مسابقه فردا و حضور در مرحله بعد همه تلاشم را انجام می‌دهم، اما چیزی مه در پایان کارم در المپیک پاریس مرا راضی می‌کند، این است که بدانم یک قدم بلند به جلو برداشته‌ام.

همسر و فرزندان

درباره زندگی شخصی و همسر و فرزندان فاطمه مجلل اطلاعاتی وجود ندارد.

پیج اینستاگرام فاطمه مجلل

در اینستاگرام میتوانید با آیدی fatememojallal_ این ورزشکار را دنبال کنید.

بیوگرافی فاطمه مجلل قایقران و همسرش و فرزندان +عکس های پیج اینستا

source