موضوع و داستان سریال داریوش در مورد چیست +خلاصه داستان سریال داریوش را به همراه جزئیات در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

داستان سریال داریوش چیست

سریال داریوش در مورد سرنوشت و داستان زندگی یک مرد میانسالی به نام داریوش با بازی هادی حجازی فر است که سالهای دور در جوانی اش کاری قتلی کرده که مجبور شده از ایران بگریزد و به خارج برود. حالا بعد از گذشت سالها یکی از دوستانش به او میگوید که آب از آسیاب افتاده و میتواند به ایران برگردد و خانواده مقتول نیز راضی شدند که رضایت بدهند.. اما این بازگشت داریوش را در مسیری دشوار قرار می‌دهد. او با پیشنهاد افشا کردن محلی که طلاهای پانزده سال پیش را پنهان کرده بود روبه‌رو می‌شود، آیا این دامی برای داریوش است؟

داستان سریال داریوش چیست آیا واقعیت دارد؟ +خلاصه داستان

داریوش تو ماشین به صدای ضبط شده دخترش با موبایل گوش میده که از اینکه خانواده مقتول بعد از ۱۱ سال رضایت دادن خوشحاله و از پدرش می خواد که دیگه برگرده بدونه که دخترش و سینا ( نوه اش) بیشتر از همیشه بهش احتیاج دارند‌.

داریوش از یک طرف خوشحاله و از طرفی هم دلشوره داره، یکدفعه نزدیک مرز ایران و ترکیه ماشین تو برف گیر میکنه و راننده میگه باید پیاده برند، داریوش و رفیقش مرتضی راهی میشن نزدیکای کوههای ایران از هم جدا میشن و خداحافظی می کنند. مرتضی هم همین مشکل داریوش رو داشته که داریوش بهش قول میده وقتی رسید تهران میره سراغ خانواده مقتول و ازش رضایت می گیره تا مرتضی هم برگرده پیش خانواده اش.

آیا داستان سریال داریوش واقعیت دارد؟

خیر داستان سریال داریوش واقعیت ندارد و ساخته و پرداخته ذهن هادی حجازی فر نویسنده و کارگردان این سریال میباشد.

زمان پخش سریال داریوش

سریال داریوش درام و اجتماعی است که چهارشنبه‌ها ساعت ۸:۰۰ صبح در فیلم‌نت قرار می‌گیرد. تعداد قسمت‌های فصل اول سریال داریوش ۱۳ قسمت تاکنون فیلمبرداری و تدوین شده است.

source