به گزارش بازیگر 360 ، علاقه‌مندان به سریال‌های ایرانی می‌توانند از این پس هر چهارشنبه صبح منتظر تماشای سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی باشند. این سریال که در ژانر درام ساخته شده است، به صورت اختصاصی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

تصاویر سریال «داریوش» با بازی هادی حجازی‌فر و علی صالحی

تصاویر سریال «داریوش» با بازی هادی حجازی‌فر و علی صالحی تصاویر سریال «داریوش» با بازی هادی حجازی‌فر و علی صالحی تصاویر سریال «داریوش» با بازی هادی حجازی‌فر و علی صالحی تصاویر سریال «داریوش» با بازی هادی حجازی‌فر و علی صالحی تصاویر سریال «داریوش» با بازی هادی حجازی‌فر و علی صالحی

هادی حجازی‌فر که پیش از این در فیلم‌هایی مانند « ایستاده در غبار» و « عطر سیب» خوش درخشیده بود، در این سریال برای اولین بار در قامت کارگردان یک سریال تلویزیونی ظاهر شده است. علی صالحی دیگر بازیگر مطرح سینمای ایران، نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

هنوز اطلاعات زیادی از داستان این سریال در دست نیست، اما با توجه به سابقه کارگردانی هادی حجازی‌فر و حضور بازیگران مطرحی مانند علی صالحی، می‌توان انتظار داشت که «داریوش» به یکی از سریال‌های پرمخاطب فیلیمو تبدیل شود.

علاقه‌مندان به تماشای این سریال می‌توانند از روز چهارشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح به تماشای آن در فیلیمو بپردازند.

در ضمن، در تصویر بالا می‌توانید هادی حجازی‌فر و علی صالحی را در نمایی از قسمت اول سریال «داریوش» مشاهده کنید.

source