بیوگرافی چرسی خواننده رپ (رپر) کیست و اهل کجاست همراه با عکس و سوابق و زندگینامه او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی چرسی خواننده رپ (رپر) کیست و اهل کجاست +عکس و سوابق

بیوگرافی چرسی خواننده رپ

چرسی یکی از رپرهای معروف ایرانی بوده و متولد ۱۳۷۷ در شهر بندرعباس می‌باشد او تا به حال آهنگ‌ها و آلبوم‌های مختلفی را منتشر کرده است و تا سال ۱۴۰۳ به عنوان خواننده زیرزمینی و غیر مجاز شناخته می‌شد و همه کارهایش غیر مجاز بود .

چرسی کیست و یعنی چی

چرسی متولد ۱۳۷۷ در شهر بندرعباس است او از اهالی جنوب کشورمان می‌باشد.

بیوگرافی چرسی خواننده رپ (رپر) کیست و اهل کجاست +عکس و سوابق

چرسی از سال ۱۳۹۲ وارد عرصه موسیقی به صورت حرفه‌ای شد و کار خود را ادامه داد و موفق شد با انتشار آهنگ‌های مختلف طرفداران زیادی را به دست آورد بیشتر آهنگ‌هایی که منتشر کرده است به همراه یانگ صادق و عرفان پایدار و رچی بوده است که به کمک یکدیگر موفق شدند.

آهنگ‌های بسیار محبوبی را منتشر کنند که هر کدام از آنها در شبکه‌های اجتماعی حسابی وایرال شد.

چرسی طی مصاحبه ای که با برنامه گمبرون انجام داد اعلام کرد که همه آهنگ هایش را خودش نوشته و در موسیقی های آر ان بی و راک هم خودش به تنهایی تمرین و کار می کند. البته او در بسیاری از آهنگ هایش با رپرهای دیگری نیز همکاری داشته است. چرسی نیز مانند دیگر رپرها و خوانندگان ایرانی اقدام به تولید و انتشار آلبوم کرده است. یکی از این آلبوم ها با عنوان تناژ در سایت های معتبر موسیقی منتشر شد که شامل آهنگ های گریل، بس کن، distance، v و yu.knw.that می باشد. آلبوم تناژ نسخه دو اولین آلبوم چرسی است که پس از شهرت او در بین علاقمندان رپ فارسی ساخته شد.

بیوگرافی چرسی خواننده رپ (رپر) کیست و اهل کجاست +عکس و سوابق

گرفتن مجوز

چرسی از معدود رپرهایی بوده که توانسته مجوز بگیرد و در حال حاضر یک آهنگ هم با رضا صادقی خوانده است و حتی قرار است با یکدیگر کنسرت بدهد.

رابطه رضا صادقی و چرسی بدون شک به دلیل همشهری بودن آنهاست.

source