بیوگرافی باران عابد همسر مهدی پورباقی و اینستاگرام و علت قتل باران عابد توسط همسرش مهدی پورباغی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی باران عابد همسر مهدی پورباقی +اینستاگرام و علت قتل

بیوگرافی باران عابد

باران عابد متولد دهه ۷۰ اهل لاهیجان بوده که در تیر ماه ۱۴۰۳ توسط همسرش در کانادا به قتل رسیده و بدنش تکه تکه شده و از طریق چمدان به درون رودخانه انداخته شد.

همسرش مهدی پورباقی به عنوان بلاگر فعالیت می‌کرد پرونده‌های جنایی را به صورت پادکست تهیه می‌کرد و از نحوه قتل رساندن باران عابد به صورت دقیق توضیح داده و پادکست آخرین شاهد را تولید و به اشتراک گذاشت و سپس خودکشی کرد.

خانم باران عابد به مدت ۱۰ سال با مهدی پورباغی ازدواج کرده بودند.

بیوگرافی باران عابد همسر مهدی پورباقی +اینستاگرام و علت قتل

مهدی پورباغی دکترای بیو آنفورماتیک دانشگاه موموریال کانادا را داشت او از نخبه‌های فارغ التحصیل شده از دانشگاه شریف به شمار می‌آمد.

ماجرای قتل

درباره ماجرای قتل باران عابد در فضای مجازی حرف و حدیث‌های زیادی منتشر شده است که مهمترین آن ین است که مهدی پورباقی به همسرش خیانت کرده بود و همسرش از این موضوع باخبر شده بود و به همین دلیل رابطه‌اش با او بسیار سرد شد.

بیوگرافی باران عابد همسر مهدی پورباقی +اینستاگرام و علت قتل

برخی از کاربران فضای مجازی می‌گویند مهدی پورباغی نمی‌توانست تحمل کند که همسرش با او رفتار سردی دارد و به همین دلیل دچار جنون شده بود و او را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد.

مهدی پورباقی راوی پادکست آخرین شاهد که در آن به بررسی پرونده های جنایی می پرداخت، در اقدامی هولناک همسر خود را به قتل رساند و مثله کرده و در داخل چمدانی در منطقه خیابان واتر و نزدیک خیابان اسپرینگدیل رها کرد. تصویر مهدی پورباقی 34 ساله در حال حمل چمدان در دوربین‌های مداربسته ثبت و ضبط شده است.

source