دانلود کامل سریال در انتهای شب قسمت آخر و پایانی ۹ نهم (پارسا پیروزفر) با کیفیت ها و قیمت های مختلف را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال در انتهای شب به قسمت پایانی خود رسید و یکی از سریال‌های پربیننده تلویزیونی بود.

سریال در انتهای شب قسمت آخر

علاقه‌مندان به سریال و فیلم‌های ایرانی از در انتهای شب به عنوان یک سریال ماندگار و جذاب یاد کردند که پارسا پیروزفر به عنوان ستاره این سریال شناخته می‌شد.

آیدا پناهنده کارگردان سریال در انتهای شب خیلی خوب نشان داد که در ساخت فیلم و سریال تخصص دارد و می‌تواند مخاطبان را در مقابل تلویزیون بنشاند در روزهایی که انبوهی از فیلم‌ها و سریال‌های مختلف در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود سریال در انتهای شب خیلی موفق عمل کرد و بیننده‌های زیادی را به دست آورد.

همچنین ببینید

دانلود کامل سریال در انتهای شب قسمت ۸ هشتم

دانلود کامل سریال در انتهای شب قسمت ۷ هفتم

دانلود کامل سریال در انتهای شب قسمت ۶ ششم

، سریال «در انتهای شب» قسمت ۸ هشتم به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی محمد یمینی است و هنرمندانی همچون پارسا پیروزفر، هدی زین العابدین، رضا بهبودی، پدرام شریفی، مهسا کرامتی، ژیلا آل احمد، شیرین آقاکاشی، علیرضا آقاخانی و… به ایفای نقش پرداخته‌اند که باید به تماشای آن بنشینید.

داستان سریال در انتهای شب (در دل شب) در مورد دختری زیبا به نام ماجده است که در یک خانواده فقیر بزرگ شده است. ماجده در زمینه روانشناسی تحصیل کرده و مشغول شفابخشی و کمک به دیگران است اما او به هیچ‌وجه از زندگی شخصی و حرفه‌ای خود راضی نیست.

source