شاید جالب باشد اگر بدانید که ۸۲ درصد گیمرهای آمریکایی در سال ۲۰۲۳ از خریدهای درون‌برنامه‌ای استفاده کرده‌اند.

خریدهای درون‌برنامه‌ای طی چند سال اخیر به موضوعی بحث‌برانگیز در صنعت ویدیو گیم تبدیل شده‌اند. این خریدها چه برای استفاده از لوازم تزئینی باشند و چه برای به‌دست آوردن مزیت‌های مختلف، خیلی مورد پسند گیمرها نیستند و بازیکنان اغلب از وجود بیش از حد آن‌ها گله‌مند‌ هستند.

با وجود وضعیت بحث‌برانگیز خریدهای درون‌برنامه‌ای، میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آن‌ها استفاده می‌کنند و هرساله مبالغ بسیار هنگفتی در این زمینه صرف می‌شود. گزارشی جدید توضیح می‌دهد که چرا استفاده از خریدهای درون‌برنامه‌ای برای کسب درآمد تا این حد محبوب است.

داده‌ها حاکی از آن هستند که ۸۲ درصد گیمرهای آمریکایی در سال ۲۰۲۳ از خریدهای درون‌برنامه‌ای استفاده کرده‌اند. خریدهای درون‌برنامه‌ای حتی در بازی‌های تک‌نفره نیز رایج شده‌اند و به‌نظر می‌رسد که همه استودیوها می‌خواهند این روش را امتحان کنند.

داده‌های گزارش‌شده توسط Comscore’s State of Gaming نشان می‌دهند که ۶۲ درصد از بزرگسالان بالای ۱۸ سال طی سال گذشته در ایالات متحده به تجربه بازی‌های ویدیویی پرداخته‌اند و بیش از ۸۰ درصد گیمرها آیتم‌های درون بازی را برای خود خریداری کرده‌اند.

این آمار شامل بازی‌هایی مانند Call of Duty: Warzone ،Fortnite و Apex Legends می‌شود که به‌خاطر اسکین‌های تزئینی و بتل‌پس‌های متعدد معروف هستند و هرساله میلیاردها دلار درآمد را برای سازندگان خود به ارمغان می‌آورند. شاید به همین دلیل است که شرکت‌هایی مانند الکترونیک آرتز توجه‌ای ویژه‌ای به بازی‌های سرویس‌محور دارند.

درحالی‌که این داده‌ها محدود به ایالات متحده هستند، اما تقریبا می‌توان مطمئن بود که شرایط در دیگر نقاط جهان نیز به همین صورت است. در مجموع صنعت ویدیو گیم به این زودی‌ها بی‌خیال خریدهای درون‌‌برنامه‌ای نخواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source