اسامی مداحان حسینیه معلی

اسامی و بیوگرافی داوران و مداحان برنامه حسینیه معلی در محرم 1403 عبارتند از:

  • محمدرضا طاهری
  • سید رضا نریمانی
  • مهدی رسولی
  • نزار قطری
  • شیخ مصطفی کرمی

بیوگرافی داوران برنامه و مسابقه حسینیه معلی محرم 1403 همراه با تصاویر و عکس همسر و فرزندان مداحان داور در برنامه حسینیه معلی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی داوران حسینیه معلی محرم

برنامه حسینی معلی یک برنامه مذهبی و عرفانی بوده که در ایام مذهبی همچون محرم و یا اعیاد شعبانیه از تلویزیون و شبکه ۳ پخش می‌شود.

تهیه کنندگی این برنامه را سعید ستودگان عهده دارد که سابقه تولید برنامه‌هایی همچون استوا و پرونده ویژه را در کارنامه‌اش دارد اجرای برنامه بر عهده نجم الدین شریعتی بوده که پیش از این در اعیاد شعبانیه اجرای آن را بر عهده داشت.

به گفته تهیه کننده برنامه حسینیه معلی جنبه رقابتی ندارد و صرفاً شرکت کنندگان برای اجرای مداحی به برنامه آمده‌اند و ه صورت نمایشی مداحی می‌کنند و با هم رقابتی نخواهند داشت داوران برنامه که از مداحان سرشناس هستند صرفاً برای رفع ایرادات جزئی حضور دارند.

بیوگرافی محمدرضا طاهری داوران حسینیه معلی محرم 1403 + عکس همسر و فرزندان

بیوگرافی محمدرضا طاهری

حاج محمدرضا طاهری مداح سرشناس شیعه بوده که پدرش فرزند حاج محمدتقی طاهری از مداحان معروف تهران به شمار می آید و به همین دلیل او هم تحت تاثیر پدر وارد عرصه مداحی شدپدرش اصول مداحی را به او یاد داد و توانست خیلی زود در هیئت های مذهبی مداحی کند و توجه علاقمندان به این حرفه را به خود جلب کند.

پدر بزرگ و دایی محمدرضا از مدیحه سرایان خاندان پیامبر بودن پس در این خانواده همه فرزندان از کودکی با اهل بیت آشنا شدند و اکنون هم دو برادر دیگر محمدرضا یعنی مرتضی و محسن مداح هستند.

به گفته خود حاج محمدرضا او برای اولین بار در هیئت ” حسین جان ” محله نازی آباد تهران نوحه خوانی کرده است. این هیئت متعلق به حاج ناصر ارضی برادر حاج منصور ارضی است. بعد از چندی محمدرضا طاهری ۱۳ ساله از طریق همین هیئت به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزان شد.

بیوگرافی سید رضا نریمانی داوران حسینیه معلی محرم

بیوگرافی سید رضا نریمانی داوران حسینیه معلی محرم

سید رضا نریمانی مداح، متولد 1365 که در محل زینبیه اصفهان به‌دنیا آمده است.

سیدرضا نریمانی در خانواده مذهبی چشم به جهان گشود. پدر و مادر وی هرسال با برگزاری مراسم مذهبی در محرم و صفر باعث شدند رضا نریمانی علاقمند به مداحی شود و راه خانواده‌اش را پیش بگیرد. شهرت سیدرضا نریمانی بیشتر برمی‌گردد به نوحه منم باید برم که در وصف مدافعان حرم خوانده است.

یکی از پر جمعیت‌ترین و شلوغ‌ترین هیات‌های عزاداری در اصفهان هیئت سیدرضا نریمانی است. او از سال79 فعالیت حرفه‌ای خودش را آغاز کرده است. این مداح جوان اصفهانی با نوحه منم باید برم که در وصف مدافعان حرم و خانواده‌های آنهاست گل کرد و به شهرت رسید.

بیوگرافی حاج مهدی رسولی داوران حسینیه معلی محرم 1403 + عکس همسر و فرزندان

بیوگرافی حاج مهدی رسولی

ﻋﻘﯿﻞ مهدی رسولی، در روز دوازدهم ﻣﺮدادماه ﺳﺎل ۶۷ در ﺷﻬﺮ زﻧﺠﺎن ﻣﺘﻮﻟﺪ ﺷﺪ. حاج مهدی از جوانان حزب الله زنجان و از مداحان پرآوازه و صاحب سبک زنجانی است.

مهدی پس از آن‌که دوران دبیرستانش را تمام کرد، ﻋﻠﯽ‌رﻏﻢ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﺴﯿﺎری ﮐﻪ ﺑﻪ ﻓﻀﺎی ﺣﻮزه و داﻧﺸﮕﺎه‌ﻫﺎﯾﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻣﺎم ﺻﺎدق‌(ع) داﺷت و نیز ﻋﻠﯽ‌رﻏﻢ ﻗﺒﻮﻟﯽ در داﻧﺸﮕﺎه ﻋﻼﻣﻪ ﻃﺒﺎﻃﺒﺎﯾﯽ و داﻧﺸﮕﺎه ﺗﻬﺮان، ﺑﻪ‌دﻟﯿﻞ ﺷﺮایط ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ ﻣﺠﺒﻮر ﺷﺪ در داﻧﺸﮕﺎه دولتی زﻧﺠﺎن و در رﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ ﻋﻤﺮان ادامه تحصیل دهد.

بیوگرافی نزار قطری داوران حسینیه معلی محرم

بیوگرافی نزار قطری داوران حسینیه معلی محرم

نزار فضل‌الله روانی یا نزار الجعفری مداح عرب زبان قطری در ۵ ژوئن ۱۹۷۱ مصادف با خرداد ماه سال ۱۳۵۰ در قطر به دنیا آمده و مداحی های او به زبان‌های عربی، فارسی، انگلیسی، ترکی و اردو مشهور می باشد. وی به این زبانها تسلط کامل دارد.

مداحی را از ۸ سالگی و با دو بیت از قصیده ای که مادرش شروع کرد و ابتدا همان دو بیت را نزدیک به بیست بار می خواند! بعد از مدتی قصیده مشهور خیرة الله من الخلق أبی را خواند و از آن زمان تا کنون در پایان تمام مجالسی که در آن مداحی می کند، این قصیده را تکرار می کند و ۲۸ سال است که آن را می خواند.

بیوگرافی حاج آقا شیخ مصطفی کرمی 

بیوگرافی حاج آقا شیخ مصطفی کرمی

شیخ مصطفی کرمی در دهه 50 در محله دروازه غار تهران متولد شده است و سالها در رشته کشتی فعالیت داشته و سپس به دلیل علاقه به مسائل دینی به سراغ طلبگی رفته و وارد حوزه علمیه شده است و مسیر زندگی اش کاملا عوض شده ست و از زمانی خدمت سربازی اش را تمام کرده طلبگی را آغاز کرده است.

source