استودیو مسیو اینترتینمنت اعلام کرد باتوجهبه بازخوردهای بازیکنها، برنامهریزی برای سیستم کارکترهای فصلی تغییر کرده است.
باوجوداینکه پنج سال از عرضه بازی تیراندازی و غارتگری The Division 2 میگذرد، استودیو مسیو اینترتینمنت بهدنبال این است با ایجاد پیشرفتهای قابلتوجه در هسته بازی، جان تازهای به آن ببخشد. بااینحال این توسعهدهنده تاکنون در جلب نظر مخاطبان چندان موفق نبوده است. برای نمونه یوبیسافت ماه گذشته اعلام کرد برنامهها برای فصلهای آینده The Division 2 تغییر میکند؛ بهاینصورت که لول بازیکنها با شروع هر فصل به سطح پایه بازمیگردد تا محتوای جدید بهصورت یکسان بین بازیکنهای قدیمی و تازهوارد پخش شوند. همچنین این سیستم جدید باعث میشود بازیکنها در رقابتهای چندنفره با حریفان بسیار قدرتمندتر یا ضعیفتر مواجه نشوند.
این تصمیم یوبیسافت با اعتراضها و بحثهای بسیاری در میان بازیکنهای قدیمی و حرفهای The Division 2 همراه شد و در نهایت واکنش شدید آنها باعث شد استودیو مسیو اینترتینمنت از تصمیم خود عقبنشینی کند. این توسعهدهنده در حساب توییتر خود اعلام کرد بر اساس بازخورد بازیکنها تصمیم گرفته است سیستم کارکترهای فصلی (Seasonal Characters) را مطابق برنامه قبلی پیش نبرد.
استودیو مسیو اینترتینمنت دراینباره نوشت: «پس از بررسی کامل و گفتگو با تیم، تصمیم گرفتیم فصل ۲.۰ که با توجه ویژه به سیستم کاراکترهای فصلی برنامهریزی شده بود را مورد ارزیابی قرار دهیم. این تغییر روی برنامههای سال ششم که قبلاً اعلام کردهایم تاثیری نمیگذارد، اما ما را ملزم به ارزیابی تغییرات ضروری در تجربه فصلی جدید میکند که در پاییز امسال با فصل دوم سال ششم ادغام میشود. پس از بررسی دقیقتر، با اطلاعات بیشتری درباره پخش زنده و تست عمومی سرورها برمیگردیم.»
طرفداران The Division 2 باید منتظر بمانند و ببینند حذف سیستم کاراکترهای فصلی چگونه روی ارائه محتوای تازه در قالب فصلهای آینده تاثیر خواهد گذاشت. بااینحال طرفدارانی که نسبتبه سیستم سطحبندی جدید نگرانی زیادی داشتند، میتوانند با خاطری آسوده به تجربه بازی ادامه دهند.
source