چرا شارژر کردن صحیح گوشی آیفون مهم است؟

شارژر کردن صحیح هر نوع گوشی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای افزایش دوام و ماندگاری باتری آن انجام دهید اما در مورد گوشی آیفون، این مسئله حساس‌تر است. آیفون، جزء گوشی‌های گران قیمت موجود در بازار است و اگر به درستی شارژ نشود، به معنای واقعی کلمه ضرر خواهید کرد! شارژر کردن صحیح گوشی آیفون به افزایش دوام و ماندگاری باتری آن کمک می‌کند.

در ادامه مطلب به نکات مهم شارژ کردن گوشی آیفون خواهیم پرداخت و سپس بهترین برند شارژر و کابل شارژ بازار برای گوشی آیفون را معرفی خواهیم کرد.

نکات مهم شارژر کردن گوشی آیفون

بهتر است باتری آیفون خود را با توجه به روش‌های مناسب شارژ، سالم نگه دارید. در غیر این صورت، آیفون شما خیلی زود باتری خالی می‌کند و کارایی لازم را نخواهد داشت. هنگامی که بحث شارژ کردن گوشی آیفون به میان می‌آید، چند نکته ساده و در عین حال مهم وجود دارد که باید در نظر داشت از جمله:

  • برای شارژ گوشی آیفون خود از شارژر و کابل مناسب با گواهیMFi استفاده کنید (در ادامه به بررسی این گواهی خواهیم پرداخت)
  • از شارژ کردن گوشی آیفون در دمای بسیار گرم یا بسیار سرد اجتناب کنید.
  • شارژ گوشی خود را بین ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه دارید.
  • باتری آیفون را به طور کامل (۱۰۰ درصد) شارژ نکنید.
  • اگر قصد دارید از شارژر بی سیم استفاده کنید، این کار را همیشه انجام ندهید.
  • اگر آیفون خود را در هنگام خواب به شارژ می‌زنید، گزینه Optimized Battery Charging را فعال کنید.
  • گوشی آیفون را در هنگام شارژ کردن خاموش کنید یا در حالت پرواز بگذارید و در حین شارژ از آن استفاده نکنید.
  • باتری آیفون را بیش از حد شارژ نکنید و پس از شارژ نسبتا کامل، آن را از برق جدا کنید.

کابل گوشی آیفون

انتخاب شارژر و کابل مناسب برای گوشی آیفون

انتخاب شارژر و کابل مناسب، مهم‌ترین نکته‌ای است که برای شارژ ایمن و کارآمد آیفون خود باید به آن توجه کنید. رعایت سایر نکات ذکر شده در بالا بدون انتخاب کابل و شارژر صحیح، عملا بی‌فایده خواهد بود. اما شارژر و کابل مناسب آیفون باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ویژگی‌های شارژر و کابل مناسب آیفون

مناسب‌ترین و بهترین گزینه برای شارژ آیفون، استفاده از شارژر و کابل آیفون اورجینال است. با این حال چنین محصولاتی از قیمت بالایی برخوردار هستند و دسترسی به نوع اورجینال آن‌ها معمولا دشوار است. بنابراین اکثر کاربران آیفون به سراغ کابل‌ها و شارژرهای متفرقه می‌روند. شارژر و کابل درست برای شارژ آیفون باید دارای ویژگی‌های زیر باشد.

  • برای گوشی‌های آیفون (تا آیفون ۱۴)، از کابل USB به لایتنینگ استفاده کنید. برای آیفون ۱۵ و مدل‌های جدیدتر، از کابل USB-C به USB-C استفاده کنید.
  • برای دریافت سریع‌ترین شارژ، از شارژر ۳۰ واتی یا سریع‌تر برای مدل‌های جدید آیفون استفاده کنید.
  • شارژر مورد نظر باید با گوشی آیفون شما سازگاری کامل داشته باشد؛ این بدان معناست که از نظر سرعت شارژ، نسخه ios، ولتاژ و توان شارژر و … با گوشی آیفون شما کاملا سازگار باشد.
  • کابل شارژ آیفون نیز باید از نظر طول، ساختار داخلی، پوشش خارجی، سرعت انتقال اطلاعات، نوع و کیفیت کانکتور و … مناسب شارژ گوشی آیفون شما باشد.
  • کابل شارژ و آداپتور شارژی که برای آیفون خود انتخاب می‌کنید، باید دارای گواهی MFI باشند. MFI مخفف Made for iPhone/iPad است (یعنی ساخته شده برای آیفون یا آیپد). MFI گواهینامه‌ای است که توسط اپل به لوازم جانبی و شارژرهای ساخته شده توسط برندهای دیگر اعطاء می‌شود. اگر کابل شارژ و یا شارژری دارای گواهینامه MFI باشد، یعنی کاملا مورد تأیید اپل است و از نظر اپل، استفاده از آن برای شارژ محصولات آن هیچ گونه خطر، آسیب و ناسازگاری ایجاد نخواهد کرد. اگر قصد دارید از کابل و شارژر یک برند غیر از اپل استفاده کنید، حتما باید گواهینامه MFI را داشته باشند.

شارژر گوشی آیفون

برند یوگرین، دوست خوب محصولات آیفون!

یوگرین یک برند پیشرو و شناخته شده در عرصه تولید لوازم جانبی موبایل و لپ تاپ است و محصولاتی کاملا سازگار با اپل روانه بازار کرده است. تمام کابل‌های لایتنینگ و شارژرهای یوگرین دارای گواهی MFi و تاییدیه کمپانی اپل هستند. بنابراین می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها برای شارژ گوشی آیفون خود استفاده کنید.

لازم به ذکر است که خوشبختانه محصولات یوگرین در بازار، فیک و تقلبی ندارند. همچنین می‌توانید آن‌ها را با گارانتی معتبر شرکت آسان پیشرو و از نمایندگی رسمی یوگرین در ایران، از سایت irugreen با بهترین قیمت تهیه نمایید. این سایت نماینده فروش محصولات یوگرین با گارانتی اصلی است.

شارژر یوگرین

شارژرهای یوگرین بسیار متنوع بوده و محصولاتی ایده آل و مطمئن برای شارژ گوشی آیفون شما هستند. همه شارژرهای یوگرین گواهی MFI دارند؛ این مسئله بدان معناست که آن‌ها کاملا مورد تأیید اپل هستند و با گوشی‌های آیفون و دیگر محصولات اپل سازگاری کامل دارند.

تنوع شارژرهای یوگرین بسیار بالاست، شما می‌توانید شارژر مورد نیاز خود را از انواع شارژر دیواری یوگرین، شارژر فندکی، شارژر وایرلس، شارژر رومیزی و… انتخاب کنید. از جمله ویژگی‌های شارژرهای یوگرین عبارتند از:

  • شارژرهای یوگرین فست شارژ هستند.
  • دارای گواهی MFi کمپانی اپل هستند.
  • دارای تکنولوژی GAN هستند.
  • سیستم ایمنی چند گانه دارند.
  • جنس بدنه آنها کاملا مقاوم است (در برابر ضربه و حرارت بالا)
  • از نظر ظاهری شیک، سبک و جمع و جور هستند.
  • دارای گارانتی ۱۸ ماهه آسان پیشرو هستند.
  • تنوع بالایی دارند.

شارژرهای لاین نکسود و نکسود پرو یوگرین، انقلابی در شارژرهای فست شارژ محسوب می‌شوند که از سازگاری و ایمنی بالایی برخوردار بوده و یک گزینه مناسب برای شارژ گوشی آیفون شما هستند. این شارژرها جزء انواع شارژر دیواری یوگرین هستند.

شما می‌توانید از شارژر وایرلس یوگرین نیز برای شارژ ایمن و راحت آیفون، ایرپاد و اپل واچ خود استفاده کنید. شارژر وایرلس مگ سیف مخصوص آیفون یوگرین دارای استاندارد Qi بوده و گوشی آیفون شما را با سرعتی ۳ برابر شارژرهای بی سیم معمولی شارژ می‌کند.

شارژر وایرلس آیفون

کابل شارژ یوگرین

کابل گوشی یوگرین، یک کابل کاملا مطمئن و سازگار برای شارژ ایمن دستگاه آیفون شماست. تمام کابل‌های لایتنینگ یوگرین، گواهی MFI دارند و از قابلیت فست شارژ برخوردار هستند. بنابراین نیازی نیست نگران اصل بودن یا سازگاری کابل شارژ یوگرین با گوشی آیفون خود باشید.

حرف آخر

با توجه به اینکه یافتن شارژر آیفون و کابل لایتنینگ اورجینال و اصل در بازار مشکل بوده و تشخیص آن دشوار است، همچنین در صورت اصل بودن هزینه بسیار بالایی دارد، انتخاب لوازم جانبی آیفون از یک برند مطمئن و معتبر بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد. برای اطمینان از راندمان شارژ بهینه و طول عمر باتری، استفاده از شارژر و کابل گوشی مناسب برای شارژ آیفون بسیار مهم است.

انواع شارژر و کابل گوشی یوگرین، یک انتخاب مطمئن، ایمن و مورد تأیید اپل برای شارژ گوشی آیفون شما هستند. این محصولات گواهی MFI دارند و اصل هستند، بنابراین می‌توانید آیفون خود را با خیال راحت و در کمترین زمان ممکن با آن‌ها شارژ کنید.

برای خرید انواع محصولات برند یوگرین با بهترین قیمت بازار به فروشگاه اینترنتی irugreen مراجعه فرمایید. این سایت، نمایندگی رسمی برند یوگرین در ایران است و تمامی محصولات یوگرین اصل را با گارانتی معتبر (آسان پیشرو) ارائه می‌دهد.

/ پایان رپرتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

source