موسری رئیس اینستاگرام طی ویدیویی اعلام کرد این پلتفرم در آینده تمرکز بیشتری روی ویدیوهای کوتاه خواهد داشت. زیرا این نوع ویدیوها با سیاست‌ها و اهداف این شبکه اجتماعی هم راستا خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آدام موسوی به عنوان رئیس اینستاگرام اخیراً از تمرکز این پلتفرم روی ویدیوهای کوتاه خبر داده است. به گفته وی قرار نیست این پلتفرم روی ویدیوهای طولانی تمرکز کند. زیرا هدف اصلی و هویت اینستاگرام در واقع ارتباط افراد با دوستانشان به روش‌های سریع و آسان است. به گفته موسری اینستاگرام با تمرکز روی دو کار اصلی به کاربران کمک می‌کند تا علاوه بر کشف علایق، به برقراری ارتباط بهتر با دوستان بپردازند. این دو کار معمولا با ویدیوهای کوتاه بهتر انجام می‌گیرد. طبق عقیده موسری این دو ویژگی به نوعی با یکدیگر در ارتباط هستند. زیرا اغلب کاربران تلاش می‌کنند تا ویدیوهای مورد علاقه خود را برای دوستانی ارسال کنند که آنها نیز به چنین محتواهایی علاقه دارند. ویدیوهای طولانی حتی محتواهای دارای زمان بیشتر از ۱۰ دقیقه تمرکز کمتری روی این دو ویژگی اصلی اینستاگرام خواهند داشت. زمان طولانی این ویدیوها نمی‌تواند نظر کاربران را جلب کند. در نتیجه احتمال تعامل بیشتر بین کاربران و دوستانشان وجود نخواهد داشت.

موسری در پست ویدیویی اخیر خود در اینستاگرام گفته است: یکی از تولید کنندگان محتوا از من سوال کرد آیا قرار است پخش ویدیوهای طولانی در اینستاگرام اضافه شود یا خیر؟ پاسخ من به این سوال منفی است و دلیل آن را نیز توضیح خواهم داد. ما در اینستاگرام دو هدف اصلی را مورد توجه قرار داده‌ایم. یکی از آن ها ارتباط کاربران با دوستانشان است. دیگری کمک به شما برای کشف سلایق و علایق خود. بنابراین هر دوی این هدف ها تنها از طریق ویدیوهای کوتاه برآورده خواهند شد. خواهیم دید که این دو هدف ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

موسری در آخر اضافه کرد: ویدیوهای طولانی در اینستاگرام با اهداف این پلتفرم ارتباط کمتری داشته و در صورت انتشار این محتواها احتمالاً کمتر توسط شما یا دوستانتان مشاهده خواهد شد. امکان ارتباط و ارسال آن به دوستانتان نیز کمتر می‌شود. هرگز به دنبال این مدل کسب و کار نبوده و هدف و هویت اصلی ما اتصال بیشتر دوستان به یکدیگر است.

source