به گزارش بازیگر 360 ، ستاره سریال New Girl، لامورن موریس، در کنار نیکلاس کیج در سریال لایو اکشن «مرد عنکبوتی نوآر» که بر اساس کتاب‌های کمیک محبوب مارول ساخته می‌شود، به ایفای نقش خواهد پرداخت.

لامورن موریس به جمع بازیگران سریال لایو اکشن مرد عنکبوتی نوآر پیوست!

نیکلاس کیج در این سریال بار دیگر نقش نسخه نوآر مرد عنکبوتی را بر عهده خواهد گرفت. او پیش از این در انیمیشن پرفروش «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» (2018) به جای این شخصیت صحبت کرده بود.

لامورن موریس به جمع بازیگران سریال لایو اکشن مرد عنکبوتی نوآر پیوست!

طبق گزارش‌ها، موریس در این سریال نقش «رابی رابرتسون» را بازی خواهد کرد. رابرتسون که توسط استن لی، جان رومیتا و میکی دیمئو خلق شده، اولین بار در سال 1967 در شماره 51 کمیک Amazing Spider-Man معرفی شد. او سردبیر روزنامه دیلی بیگل و دوست صمیمی جی جونا جیمسون، دشمن اصلی مرد عنکبوتی، است.

لامورن موریس بیشتر به خاطر بازی در سریال New Girl شناخته می‌شود. او همچنین در سریال Woke شبکه هولو و فصل پنجم سریال Fargo شبکه FX نقش‌آفرینی کرده است. موریس در فیلم‌های سینمایی متعددی مانند Game Night، The Christmas Chronicles، Yesterday، Jumanji: The Next Level و Bloodshot نیز حضور داشته است.

اورن اوزیل و استیو لایتفوت به عنوان شورانرهای سریال Spider-Noir در این پروژه حضور دارند. هری بردبیر کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی دو قسمت اول از این سریال هشت قسمتی را بر عهده خواهد داشت. فیل لرد، کریستوفر میلر و ایمی پاسکال نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

هنوز تاریخ دقیق پخش سریال Spider-Noir مشخص نشده است، اما این اثر ابتدا در MGM+ به نمایش در خواهد آمد و پس از آن در اختیار آمازون پرایم ویدیو قرار خواهد گرفت.

source