استودیوی لاریان هم‌اکنون مقدمات ساخت بازی بعدی خود را فراهم می‌کند و کارمندان شرکت بدین منظور گرد هم آمده‌اند.

لاریان به‌لطف بازی Baldur’s Gate 3 به یکی از موفق‌ترین استودیوهای صنعت ویدیو گیم تبدیل شده است. پس از موفقیت‌های به‌دست آمده توسط Baldur’s Gate 3، استودیو اعلام کرد که از این مجموعه دست می‌کشد و آی‌پی جدیدی را توسعه خواهد داد.

سوئن وینک، مدیرعامل لاریان ساعاتی پیش اعلام کرد که مراحل ساخت بازی بعدی این استودیو به‌زودی آغاز می‌شود. اعضای شرکت در حال برگزاری نشستی برای بحث در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به توسعه پروژه بعدی خود هستند. سوئن وینک نیز اعلام کرد که هدف از این اجلاس برنامه‌ریزی رویکردهای شرکت برای آینده است.

او همچنین گفت که تیم روحیه بالایی دارد و مشتاقانه منتظر شروع یک سفر جدید است. باتوجه‌به اینکه استودیو با Baldur’s Gate 3 کار فوق‌العاده‌ای انجام داد، اعتماد به نفس بالای اعضای آن چندان تعجب‌آور نیست.

بااین‌حال سوئن وینک به پروژه مدنظر خود اشاره‌ای نکرد. جالب اینجا است که این استودیو دو بازی را به‌طور همزمان توسعه خواهد داد و همان‌طور که قبلاً نیز اعلام شده بود، می‌دانیم که این بازی‌ها بخشی از دنیای Dungeons and Dragons نخواهند بود.

استودیوی لاریان اعلام کرده است که تجربه بازی بعدی آن‌ها تنها به‌لطف نسل دهم کنسول‌ها ممکن خواهد شد. سوئن وینک همچنین پروژه بعدی خود را به‌عنوان بهترین بازی‌اش تا به امروز معرفی کرده و انتظارات را بسیار بالا برده است.

جدا از ساخت بازی‌های فوق‌العاده، این استودیو اخیراً از اشتباهات صنعت انتقاد کرد و حتی کارمندان اخراج شده توسط دیگر استودیوها را به استخدام خود درآورد. این تیم معتقد است که کلید یک بازی موفق، گوش دادن به صحبت‌های هواداران و رفتار درست با آن‌ها است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source