بیوگرافی بازیگران سریال وارث

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال وارث تولید سال ۱۳۸۲ به کارگردانی کاظم بلوچی عبارتند از:

  • منوچهر آذر بازیگر نقش آقاجان
  • محمود پاک‌نیت بازیگر نقش مهران
  • شراره دولت‌آبادی بازیگر نقش همسر مهران
  • جلیل فرجاد
  • رحیم نوروزی
  • اسدالله منجزی
  • الهام پاوه‌نژاد
  • الیکا عبدالرزاقی
  • پروین میکده
  • جمال کامران
  • حبیب ثامنیه
  • حسین چنگی
  • حسین لطیفی
  • رضا نیکبخت
  • سعید نورالهی
  • سعیده عرب
  • سیاوش طهمورث
  • سیدجلال طباطبایی
  • شهربانو موسوی
  • صادق توکلی
  • علی قربانزاده
  • فرید کشن فلاح
  • کریم اکبری مبارکه
  • گیلدا حمیدی

معرفی سریال وارث

سریال وارث عنوان مجموعه ایرانی می‌باشد که توسط کاظم بلوچی کارگردانی شده است. این سریال یکی از مجموعه‌های تلویزیونی مناسبتی به شمار می‌رود که در سال ۱۳۸۲ به دست کاظم بلوچی ساخته شده است.

همچنین تهیه کنندگی آن را حسین صابری انجام داده است. نویسندگی این سریال بر عهده فریدون فرهودی می‌باشد، که در ماه محرم سال ۱۳۸۲ از شبکه یک روی آنتن رفت.

اکنون با بازپخش دوباره این سریال از شبکه آی فیلم تصمیم داریم به معرفی هنرمندان و همچنین خلاصه‌ای از این سریال بپردازیم.

بیوگرافی محمود پاک نیت در نقش مهران بازیگران سریال وارث با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی محمود پاک نیت در نقش مهران

محمود پاک نیت هنرپیشه سینما و تلویزیون کشور ایران است که در این سریال شخصیت شاخصی را بر عهده دارد. او در تاریخ دهم دی ماه سال ۱۳۳۱ در شهر کازرون به دنیا آمده است.

محمود پاک نیت کار هنری اش را در سال ۱۳۴۸ با نمایش تئاتری استارت زده است و در طول مدت‌ فعالیتش در بیشتر از ۵۰ فیلم و سریال حضور داشته است.

این چهره در اداره کل فرهنگ و هنر در سال ۱۳۵۲ استخدام شد و کارش را در این حرفه در سال ۱۳۶۷ شروع نمود.
او با ایفای نقش در سریال روزی روزگاری دیده شد و همچنین برای حضور در سریال‌هایی از جمله پدرسالار و پس از باران به اوج شهرت رسید.

بیوگرافی شراره دولت آبادی در نقش همسر مهران بازیگران سریال وارث با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی شراره دولت آبادی در نقش همسر مهران

شراره دولت آبادی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور ایران است که در تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۱ در مشهد به دنیا آمده است.

او در رشته اقتصاد تحصیل کرده و کارش را در عرصه سینما از سال ۱۳۷۸ با فیلم هزاران زن مثل من استارت زد.

در سال ۷۵ با فیلم مهاجرین سبز وارد عرصه هنرپیشگی شد و در سریال سرزمین سبز هم حضور یافت.
او ازدواج نموده و همسر ایشان آندره آرزومانیان آهنگساز مطرح کشور ایران است.

بیوگرافی سیاوش طهمورث بازیگر و همسرش و دختر و پسرش +عکس

بیوگرافی سیاوش طهمورث

سیاوش طهمورث بازیگر ایرانی در تاریخ سوم اسفند ماه سال ۱۳۲۵ در تهران چشم به جهان گشوده اشت.

او در رشته هنر تحصیل کرده و در حالی که ۱۷ ساله بود پا به صحنه تئاتر گذاشت. همچنین از سال ۱۳۶۱ مقابل قاب تلویزیون قرار گرفت.

سیاوش طهمورث متاهل می‌باشد و در سال ۱۳۵۲ ازدواج نموده است و ثمره آن دو فرزند یک دختر و یک پسر است. همچنین دو نوه نیز دارد.

بیوگرافی جلیل فرجاد

جلیل فرجاد بازیگر در تاریخ ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۳۰ در مرند دیده به جهان گشوده است.

او در رشته هنر تحصیل کرده و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی اخذ نموده است. همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی و درجه یک هنری معادل دکترا است.

می‌توان گفت اولین فعالیت سینمایی این چهره با فیلم بازداشتگاه در سال ۱۳۶۱ کلید خورد. مارال فرجاد و مونا فرجاد دختران جلیل فرجاد می‌باشند، که هر دو در عرصه هنرپیشگی فعالیت می‌کنند.

بیوگرافی الهام پاوه نژاد بازیگران سریال وارث با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی الهام پاوه نژاد

الهام پاوه‌نژاد یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور ایران است که در تاریخ ۲۷ شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمده است.

اودارای مدرک دیپلم در رشته علوم طبیعی از دبیرستان نوشیروان و همچنین کاردانی هنرپیشگی و کارگردان از دانشگاه نیاوران دانشکده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.

وی کار هنری اش را به طور جدی با نمایش تئاتری و از سال ۱۳۶۹ شروع نموده است. این هنرمند اولین فعالیتش در صحنه در سال ۱۳۷۰ ساخته اکبر زنجانپور با عنوان ساحره سوزان و اولین حضورش در قاب تلویزیون در سال ۱۳۷۳ با مجموعه تلویزیونی همسران رقم خورد.

خانم پاوه نژاد متاهل است و نام همسرش کردیا کامکاری است.

بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشور ایران در تاریخ هفتم مرداد ماه سال ۱۳۴۶ در رشت دیده به جهان گشوده است.

او دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته ادبیات نمایشی می‌باشد.

او کار هنری اش را در عرصه هنرپیشگی را در سال ۱۳۸۵ با نمایش تئاتری در استان گیلان شروع کرد و به طور جدی در مجموعه تلویزیونی بازی برای بچه‌ها و در سال ۱۳۷۵ فعالیتش را دنبال کرده است.

این چهره با ایفای نقش در سریال پس از باران در سال ۱۳۷۹ مطرح گردید.

او متاهل است و تا به حال سه مرتبه ازدواج نموده است.

بیوگرافی الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی بازیگر ایرانی در تاریخ هجدهم مرداد ماه سال ۱۳۵۸ در رامسر دیده به جهان گشوده است.

او کلاس‌های هنرپیشگی را زیر نظارت حمید سمندریان سپری کرده است و در رشته ادبیات نمایشی درس خوانده کرده و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع لیسانس اخذ نموده است.

او در حالی که ۳۳ سال سن داشت با امیر زندگانی که ۴۰ ساله بود در نمایش تئاتری آشنایی پیدا کرد و همین آشنایی سبب شد که با یکدیگر نامزد کنند و در سال ۱۳۹۲ ازدواج نمودند.

بیوگرافی گیلدا احمدی

گیلدا احمدی بازیگر و دوبلور ایرانی از که در رشته هنر تحصیل کرده و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع فوق لیسانس از دانشکده سینما دانشگاه هنر دریافت کرده است.

او کار هنری اش را به طور جدی از سال ۱۳۸۰ با حضور در سریال با من بمان ساخته حمید لبخنده و همچنین نمایش تئاتری قصه شهر قشنگ شهر ما ساخته نصرالله قادری استارت زد.

این هنرمند در موسسه قرن بیست و یکم در سال ۱۳۸۲ وارد زمینه دوبله شد. می‌توان از فعالیت‌های این چهره مجموعه‌های وارث ساخته کاظم بلوچی، خوشه‌های امید ساخته محسن آقا لر، نفس زمین ساخته کیهان شادور و تله فیلم‌های تقاطع حسین ذاکری و کشف ساخته مسعود شاه محمدی را نام برد.
آخرین فعالیت سینمایی فیلم داره صبح میشه ساخته یلدا جبلی در سال ۱۳۹۴ می‌باشد.

بیوگرافی علی قربان‌زاده

علی قربان‌زاده یکی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر کشور ایران است.

او در تاریخ سی‌ام مهرماه سال ۱۳۵۷ در آبادان دیده به جهان گشوده است.

علی قربان‌زاده دارای مدرک دیپلم در رشته ریاضی فیزیک است.

این چهره با سپری کردن دوره تجربی تولید آثار انیمیشن در شرکت کلک خیال در سال ۷۳ و آغاز کار خود در عرصه سینما با فیلم سیاوش با کارگردانی سامان مقدم به عنوان هنرپیشه در سال ۷۷ فعالیتش را استارت زد. وی با ایفای نقش در فیلم سیاوش در کنار هدیه تهرانی مطرح گردید و خیلی زود پس از این فیلم در سری نخست سریال داستان یک شهر حضور یافت و شهرتش دوچندان شد.

بیوگرافی پروین میکده

پروین میکده بازیگر ایرانی در سال ۱۳۱۴ در تهران به دنیا آمده است.

پدر ایشان سرهنگ ابوالقاسم میکده و به همین خاطر فرزندان خود را با این حرفه آشنا نمود. پروین میکده در حالی که سال دوم دبیرستان را سپری کرده بود، ازدواج نمود و دیگر موفق نشد که تحصیلاتش را ادامه بدهد، ولی در کارهای علمی و هنری همواره حضور پیدا می‌کرد.

این چهره در انجمن ایران و فرانسه در ارتباط با آموزش زبان فرانسه تئاتر نصر در بازی شخصیت‌های فولکلوریک محلی شمالی فعالیت نموده بود.

پس از انقلاب چند تشویق نامه از مراکز هنری کسب کرد. متاسفانه او در تاریخ ۱۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در بیمارستان شهریار تهران به خاطر سرطان کبد دار فانی را وداع گفت و در تاریخ ۲۱ اسفند در قطعه هنرمندان خاکسپاری شد.

بیوگرافی حسینی چگنی

حسین چگنی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان می‌باشد، که اصلیتش آشتیانی است. او از سنین نوجوانی و زبانی که تحصیل می‌کرد پا به عرصه هنرپیشگی نهاده است و فعالیتش را در این حرفه در حالی که ۱۱ ساله بود آغاز نموده و زیر نظارت استاد تهرانی هنرپیشگی را آموزش دید و به واسطه او پا به این حرفه نهاده است، ولی به طور جدی از سال ۱۳۶۸ فعالیتش را در این عرصه شروع نموده و نخستین فعالیتش در سال ۱۳۷۰ در سریال نمایش‌های کمدی ساخته رسول نجفیان رقم خورد.

در فیلم زیستن ساخته رضا سبحانی، فیلم شب برهنه ساخته سعید سهیلی، سریال چراغ‌های خاموش و وارث ساخته کاظم بلوچی و سریال پلیس جوان ساخته سیروس مقدم در سال ۱۳۸۰ حضور یافته است.

source