بازیگر نقش حیدر در سریال شب دهم کیست با بیوگرافی و عکس های حسین یاری بازیگر نقش حیدری در سریال شب دهم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش حیدر در سریال شب دهم کیست

حسین یاری بازیگر نقش حیدری در سریال شب دهم میباشد حسین یاری در ۱۶ دی ۱۳۴۶ در تهران به دنیا آمد. یاری بازیگری را از تئاتر و در سال ۱۳۶۰ آغاز کرد وی در سال 60 با حضور در تئاتر وارد دنیای بازیگر گردید و سال 63 با بازی در فیلم وارث اولین حضورش در سینما را نیز تجربه نمود.

بازیگر نقش حیدر در سریال شب دهم کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی حسین یاری

حسین یاری در ۱۶ دی ۱۳۴۶ به دنیا آمد. داری مدرک دیپلم. بازیگری را از تئاتر و در سال ۱۳۶۰ آغاز کرد. و در واحد دوبلاژ صدا و سیما به عنوان گوینده هم فعالیت کرده‌است.

با فیلم‌های دفاع مقدس شناخته شد که در این ژانر موفق بود و برای بازی در فیلم «آخرین مرحله» جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

بازیگر نقش حیدر در سریال شب دهم کیست +بیوگرافی و عکس

او تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و بازنشسته بانک مرکزی می باشد که از ۱۲ سالگی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و تجربه حضور در واحد دوبله صدا و سیما را هم دارد.

همچنین ببینید

بازیگر نقش یاور در سریال شب دهم کیست بیوگرافی و عکس

به صورت جدی از سال ۱۳۵۸ وقتی که ۱۲ ساله بود با گروه تئاتری مسجد جواد ائمه به سرپرستی بهزاد بهزاد پور با نمایش (گندم های خونین) بازیگری را شروع کرد.

بازیگر نقش حیدر در سریال شب دهم کیست +بیوگرافی و عکس

سوابق

او بازی در نقش های دیگر را هم با فیلم‌های «سرعت» و «دنیای وارونه» تجربه کرد که برای او تجربه گرانقدری بود. بازی او در «بلوغ» تحسین منتقدان را برانگیخت و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در این فیلم از هجدهمین جشنواره فیلم فجر بدست آورد. او با بازی در مجموعه شب دهم توانست با بازی در نقش حیدر در میان عموم محبوبیت زیادی کسب کند. او هم اکنون بازنشسته بانک مرکزی است.

source