بازیگر نقش احترام در سریال شب دهم کیست با بیوگرافی شهین علیزاده احترام در سریال شب دهم با عکس و تصاویر او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش احترام در سریال شب دهم کیست

شهین علیزاده بازیگر نقش احترام در سریال شب دهم میباشد او متولد 15 دی 1334 در کرمانشاه بوده و هسرش آتش تقی پور بازیگر پیشکسوت سینما است.

بازیگر نقش احترام در سریال شب دهم کیست +بیوگرافی و عکس

خانم شهیت علیزاده تجربه بازی در فیلمهای “ناشناس”، “ضامن”، “این یک تصادف نیست”، “باغ فردوس پنج بعد از ظهر”، “زندان زنان” و سریالهای “همه بچه های ما”، “روز حسرت”، “پاتوق”، “پای پیاده”، “شیخ بهایی” را دارد.

بیوگرافی شهین علیزاده

شهین علیزاده بازیگر سینما، تئاتر، و تلویزیون متولد 15 دی 1334 در کرمانشاه است. او دارای مدرک کارشناسی در رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنر و کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

همچنین ببینید

بازیگر نقش حیدر در سریال شب دهم کیست +بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش یاور در سریال شب دهم کیست بیوگرافی و عکس

او ضمن تحصیل در دانشگاه یک دورهٔ بازیگری را برای رادیو گذراند. وی همچنین در سال سال ۱۳۸۵ کارشناسی ارشد نمایش گرایش کارگردانی را از دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران دریافت کرد.

بازیگر نقش احترام در سریال شب دهم کیست +بیوگرافی و عکس

بازی در سریال شب دهم

سریال تلویزیونی شب دهم به‌کارگردانی حسن فتحی در 23 سال پیش یعنی سال 1380 در گونه تاریخی و درام تولید شده است.

داستان سریال شب دهم درباره جوانی جوان شروری به نام حیدر خوش مرام عاشق یکی از شاهزاده‌های قجری می‌شود. حیدر که از لوطی‌های طهران قدیم هست می‌خواهد با این شاهزاده ازدواج کند اما وی نمی‌پذیرد. هرچند وقتی با اصرارهای حیدر خوش مرام مواجه می‌شود، شرط می‌گذارد که اگر بتواند 10 شب تعزیه در زمان حکومت نظامی رضاخان برگزار کند با او ازدواج خواهد کرد…

source