گوگل قصد دارد در تاریخ بیست و سوم مرداد ماه طی رویدادی از گوشی‌های پیکسل ۹ و ساعت پیکسل واچ ۳ رونمایی کند. اما پیش از موعد مقرر گزارش‌هایی مربوط به مشخصات پیکسل واچ ۳ منتشر شده که برخی از مشخصات فنی و ارتقای قابل توجه این ساعت هوشمند را نسبت به نسل قبل فاش می‌کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده توسط Android Authority پیکسل واچ ۳ متعلق به گوگل قرار است با یک صفحه نمایش دارای روشنایی ۲۰۰۰ نیتی عرضه شود. همچنین این ساعت هوشمند نسبت به نسل قبل دارای حاشیه های کوچکتر و باند فوق عریض خواهد بود. گوگل در باتری ساعت های جدید نیز بهبودهایی را ایجاد کرده است. طبق گزارش جدید، اندازه ۴۵ میلی متری این ساعت به یک باتری ۴۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است. بنابراین نسبت به نسل قبل با باتری ۳۰۶ میلی آمپر ساعتی افزایش ظرفیت داشته است. البته مدل ۴۱ میلیمتری آن به یک باتری ۳۱۰ میلی آمپر ساعتی مجهز است.

گوگل در پیکسل واچ ۲ تحولات عظیم را ایجاد کرده بود که نسبت به نسل قبلی ارتقای قابل توجه محسوب می‌شد. بنابراین اکثر مشکلات مربوط به نسل قبل در نسل دوم برطرف شده است. این مشکلات شامل شارژدهی باتری ضعیف و سرعت شارژ آهسته بوده که در نسل دوم با ویژگی‌های جدید برای کاربران عرضه شد. یکی از مشکلات پیکسل واچ یک که در نسل دوم نیز همچنان ادامه داشت وجود حاشیه‌های بزرگ در نمایشگر آن بود.

گوگل احتمالا در نسل جدید ساعت های هوشمند خود حاشیه های نمایشگر را کاهش داده و وضعیت روشنایی نمایشگر را نیز بهبود میدهد. طبق گزارش ها هر دو ساعت پیکسل واچ ۳ دارای حاشیه ۴.۵ میلی متری خواهند بود. این در حالیست که این مقدار در نسل قبلی ۵.۵ میلی متر بوده است. با این حال هنوز ۴.۵ میلی متر نیز کمی زیاد به نظر می‌رسد. اما در مقایسه بین این دو نسل می توان آن را یک ارتقای خوب در ساعت های هوشمند گوگل در نظر گرفت. هر دو ساعت جدید احتمالا یک صفحه نمایش ۲۰۰۰ نیتی خواهند داشت که نسبت به نسل قبل با نمایشگر ۱۰۰۰ نیتی یک بهبود قابل توجه است.

source