کارت top 10 Global Ranking کجاست نحوه باز کرده قفل آن در همستر کامبت را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کارت top 10 Global Ranking کجاست

برای پیدا کردن این کارت باید به قسمت Specials رفته و کمی پایینتر به قسمت New Cards بروید در میان کارت های میتوانید آن را پیدا کنید.

کارت top 10 Global Ranking کجاست نحوه باز کرده قفل آن در همستر

نحوه باز کرده قفل

این کارت معمولا قفل نیست و باز است و برای انتخاب آن باید به اندازه کافی سکه داشته باشید.

اگر برای تازه کارها که تازه وارد بازی شده اند قفل است باید 3 نفر از دوستانتان را ازطریق لینک مخصوص خود که در پایین بازی است دعوت کنید و بر روی لینک شما کلیک کنند البته آنها نباید قبل در بازی فعال شده باشند.

برای باز کردن این کارت شما باید به بخش specials مراجعه کنید سپس در ابتدای لیست میتوانید کارت را ببینید.

این کارت نیاز به زیرمجموعه گیری یا ارتقای کارت دیگر ندارد و براحتی باز میشود .

این کارت در هر یک ساعت به شما 3 هزار سکه ی رایگان میدهد که در پروفیت شما ذخیره میشود و برای باز کردن این کارت حدودا 39هزار سکه نیاز دارید .

همستر کامبت (Hamster Kombat) جدیدترین هیجان در دنیای بازی‌های تلگرامی است. همستر کامبت ترکیبی منحصر‌به فرد از سرگرمی و استراتژی را ارائه می‌دهد و با وعده راه‌اندازی توکن و ایردراپ، هیجان و پاداش‌های بالقوه بیشتری را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی، پروموشن روزانه (daily combo) است که به شما ۵ میلیون سکه رایگان همستر در ازای سرمایه‌گذاری در ارتقاءهای خاص می‌دهد. این ترکیب هر روز تغییر می‌کند و از شما می‌خواهد که سه آیتم خاص را در صرافی خود بخرید یا ارتقا دهید. با شرکت در این پروموشن، می‌توانید به طور قابل توجهی خزانه درون بازی خود را افزایش دهید و درآمد غیرفعال خود را افزایش دهید.

source