برخلاف آنچه که ممکن است شنیده باشید، سازندگان LA Noire روی بازی جدیدی کار نمی‌کنند.

طی چند روز گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه خالقان LA Noire در حال توسعه بازی جدیدی هستند؛ اما متاسفانه باید بگوییم که چنین چیزی صحت ندارد. اوایل این هفته فریجا گاربت، آهنگساز استرالیایی، در اینستاگرام پستی منتشر کرد و از پروژه جدید سازندگان LA Noire خبر داد.

فریجا گاربت در پستی که هم‌اکنون حذف شده است نوشت: «سازندگان LA Noire روی یک اثر روان‌شناختی کار می‌کنند که طی دهه ۱۹۴۰ در شهر لس‌آنجلس روایت می‌شود و تمام آگاهی شما را از جهان اطرافتان زیر سؤال خواهد برد. این پروژه بسیار بزرگ است و هر روز به ابعاد جدیدی از آن پی می‌برم. هرگز فکر نمی‌کردم روزی بیاید که در ساخت یک بازی ویدیویی مشارکت داشته باشم. از این فرصت بسیار سپاسگزارم.»

بااین‌حال، ساعاتی پیش استودیوی ویدیو گیم دلوکس بیانیه‌ای را به اشتراک گذاشت و به وسیله آن اعلام کرد که هیچ بازی جدیدی توسط این شرکت در حال توسعه نیست. در بیانیه مذکور می‌خوانیم: «یک بازی واقعیت مجازی چندین سال پیش توسط ما در دست توسعه بود و به واسطه آن با یک آهنگساز محلی به نام فریجا گاربت همکاری کردیم. این پروژه بیشتر شبیه یک دموی تکنولوژیک بود و مشخص نیست که در آینده باز به سراغ آن خواهیم رفت یا نه.»

به نظر می‌رسد که تمام این اتفاقات تنها یک سوءتفاهم بوده است و نباید منتظر یک بازی هیجان‌انگیز در دهه ۱۹۴۰ باشیم. استودیوی ویدیو گیم دلوکس قبلاً گفته بود که مشغول توسعه یک پروژه اختصاصی برای راکستار است؛ اما در حال حاضر مشخص نیست که اعضای این تیم دقیقاً روی چه چیزی کار می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

source