بیوگرافی بازیگران فیلم ایرانی سوء ظن (سینمایی) با نقش با عکس و خلاصه داستان فیلم سوء ظن را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران فیلم ایرانی سوء ظن

اسامی بازیگران فیلم سینمایی سوء ظن تولید سال 1372 عبارتند از:

  • ابوالفضل پورعرب بازیگر نقش بهروز
  • مهناز افضلی بازیگر نقش رویا
  • محبوبه بیات
  • پرویز بزرگی
  • حمید رمضان
  • اسفندیار مهرتاش
  • هوشنگ هدایتی
  • احمد احمدی مطلق
  • امیر قهرمانی

بیوگرافی بازیگران فیلم سوء ظن (سینمایی) با نقش +عکس و داستان

معرفی فیلم سینمایی سوء ظن

فیلم سوءظن ساخته سال 1371 توسط کاظم معصومی کارگردانی شده است و نویسندگی آن را علی ژکان بر عهده دارد کاظم معصومی سابقه تولید فیلم های کبریت سوخته و ازدواج غیابی و سریالهای روزهای بی‌قراری 1 و 2 را در کارنامه اش دارد.

خلاصه داستان

داستان فیلم در مورد یک بازپرس بوده که دشمنان زیادی دارد روزی یکی از دشمنانش میخواهد به خانه او برود و این بازپرس را به همراه همسرش برباید اما به صورت اشتباهی وارد خانه همسایه انها میشود و بهروز و رویا را میربایند

«بهروز» و «رویا» که به شدت مورد تهدید و خشونت قرار دارند، تصمیم به فرار به خارج از کشور می‌گیرند. اما تبهکاران تصمیم دارند آن‌ها را از بین ببرند تا رازشان حفظ شود و در پی تعقیب و گریزی طولانی، جان به سلامت می‌برند.

بیوگرافی ابوالفضل پورعرب بازیگر نقش بهروز

بیوگرافی ابوالفضل پورعرب بازیگر نقش بهروز

ابوالفضل پورعرب ستاره دهه هفتاد و اویل هشتاد سینمای ایران است. او با بازی در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی توانست نظر مخاطبان و فیلمسازان را به خود معطوف نماید. بازی درخشان پورعرب در این اثر، کنار بازیگرانی چون نیکی کریمی و هنرمند فقید عباس امیری فیلم عروس به یکی از کارهای ماندگار در کارنامه بازیگریش مبدل نمود. ابوالفضل پور عرب در فیلم‌های دیگری چون نرگس، آواز تهران، دو روی سکه، نیش و در کمال خونسردی بسیار خوش درخشید.

بیوگرافی مهناز افضلی بازیگر نقش رویا

بیوگرافی مهناز افضلی بازیگر نقش رویا

مهناز افضلی بازیگر و کارگردان است.او مدرک کارشناسی هنر خود را از دانشگاه تهران گرفته‌است.پدر او سرهنگ ارتش با اصالت تربت جامی و مادرش کرد اهل قصر شیرین بود و همسرش، حسن پورشیرازی است.

افضلی دوره دو ساله بازیگری را در مدرسه هنر پیشگی آناهیتا در تهران گذراند. وی بازی در نمایش‌های آماتوری را از سال ۱۳۵۷ تجربه نموده و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۵ با فیلم گزارش یک قتل محمدعلی نجفی آغاز کرد.

بیوگرافی محبوبه بیات بازیگر و همسرش +اینستاگرام

بیوگرافی محبوبه بیات

محبوبه بیات بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۳۲۸ در مشهد است. او در دانشکده هنرهای دراماتیک در رشته‌ های بازیگری و کارگردانی تحصیل کرد. عضو تئاتر اداره فرهنگ و هنر شهر مشهد و سپس اداره تئاتر تهران بود. آغاز بازی او در سینما با فیلم گوزن‌ها ساخته مسعود کیمیایی در سال ۱۳۵۳ بوده است.

source